Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:22:42 GMT

کاشان معین در بازسازی شهر سامرا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۶۶۸

کاشان معین در بازسازی شهر سامرا انتخاب شد

گروه استان‌ها- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کاشان ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی نذورات بازسازی عتبات عالیات گفت: کاشان معین در بازسازی شهر سامرا انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در جمع رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کاشان خدمت به اباعبدالله الحسین(ع) به دعوت خود آن حضرت صورت می‌پذیرد اظهار داشت: اگر امام حسین(ع) اراده نکند توفیق خدمت‌گذاری حاصل نمی‌شود در حالی که خادمان در این ستاد به توفیقی کم نظیر نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خادمان امام حسین(ع) در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کاشان همواره در زحمت و سفر هستند، افزود: سختی‌ها، ناروایی‌ها و دشواری‌هایی در این مسیر وجود دارد و بر همین اساس باید همواره خادمان این حوزه را گرامی داشت و خادمان نیز شاکر اهل بیت(ع) باشند که این سند افتخار شامل حال آنان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان با بیان اینکه در این مسیر هر چه سخت‌تر باشد، لذت بیشتری شامل خادمان می شود، ابراز داشت: در برابر چنین لطف و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید سر تعظیم فرود آورد چرا که توفیق خدمت‌گذاری در این مسیر به هر فردی شامل نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: فرهنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات میان مردم نهادینه شود‌کردستان|کمک‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خرج ساخت و بازسازی حرم‌ها می‌شودجوایز ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مسابقه‌ «عید معرفت»

احمد کریمی نیز در این جمع با بیان اینکه در سال گذشته 10 موکب در اربعین حسینی در نقاط مختلف مشغول به خدمت‌گذاری بودند اظهار داشت: در مجموع 14 هزار و 600 زائر خواهر و برادر در این موکب‌ها امکان اسکان وجود داشت در حالی که موکب‌ها یک ماه قبل از آغاز اربعین کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان کاشان ضمن اشاره به حضور 987 خادم در موکب‌های این شهرستان افزود: اسکان، پذیرایی، خدمات، درمان و دیگر اقدامات توسط خادمان انجام می‌شود و هر ساله نیز نسبت به سال گذشته سعی شده است تا امکانات موکب ها افزایش پیدا کند.

وی ضمن اشاره به حضور موکب‌ها در سیل سال گذشته خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان ابراز داشت: با شیوع ویروس کرونا موکب های شهرستان کاشان با تمام ظرفیت‌ها وارد شدند و در ضدعقونی، تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی تمام توان خود را به کار گرفت.

کریمی با بیان اینکه کاشان معین بازسازی ساخت شهر سامرا انتخاب شده است گفت: در سال‌های گذشته نذورات زیادی از سوی مردم کاشان به بازسازی عتبات عالیات اختصاص پیدا کرد در حالی که این اقدامات به نحو شایسته ساماندهی نشده بود اما با تعیین کاشان به عنوان معین بازسازی شهر سامرا نذورات این منطقه به ساماندهی مناسبی رسیده است.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... زیرساخت‌های اعزام زائران عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی فراهم شد ۹۶۰ میلیارد ریال کمک مردمی در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جمع‌آوری شد فعالیت در ستاد عتبات عالیات مصداق رساندن صدای شهدا به مردم است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زیرساخت‌های اعزام زائران عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی فراهم شد ۹۶۰ میلیارد ریال کمک مردمی در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جمع‌آوری شد فعالیت در ستاد عتبات عالیات مصداق رساندن صدای شهدا به مردم است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۳ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ خوزستان| عزاداری دهه دوم محرم با مداحی حاج‌صادق آهنگران در دزفول به روایت تصاویر ۶ خوزستان| اجتماع "علمداران حسینی" در دهه دوم محرم به روایت تصاویر ۷ سمنان| دلواپسی‌هایی که تمامی ندارد؛ کرونا و دغدغه والدین در آستانه سال تحصیلی جدید ۸ فرمانده انتظامی استان زنجان: هیئات مذهبی تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند مهمترین اخبار استانها واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته بازار مسکن / دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت / ۳ عامل گرانی مسکن گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته بازار مسکن / دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت / ۳ عامل گرانی مسکن رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر سامرا موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی عوامل بحران و تیم‌های هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب خبر داد و به همشهری آنلاین گفت: پیش‌بینی هواشناسی این بود که سامانه همرفتی ناپایداری را داشته باشیم که این سامانه از روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت که از دریای سیاه شکل گرفته بود مناطقی از شرق استان را در برگرفت و باعث بارندگی های باران و رگبار و تگرگ شد و در نتیجه شاهد فعال شدن و بالاآمدن رودخانه‌های فصلی در مناطق شمال استان بودیم.

بیشتر بخوانید: صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه در کاشان حوضه «دُرِه»، «قهرود» و «جوینان»‌ و «شهری» کاشان فعال شد، افزود:‌ این رودخانه‌ها گل و لای را به مناطق شهری و قسمتی از جاده قدیم نطنز- کاشان، باند فرودگاه، شهرک صنعتی امیرکبیر و محله «گازرگاه» آوردند. همچنین محور امام رضا (ع)، باقرالعلوم (ع)، میدان رسالت، کمربندی کاشان و همچنین «فین بزرگ» و «یزدآباد» تحت‌تاثیر این شرایط قرار گرفتند و علاوه بر خسارت به معابر شهری، جاده‌ها، کشاورزی، شاهد آب‌گرفتگی در ۶۰ منزل مسکونی هم بودیم.

او درباره شهرستان نائین هم توضیح داد که سیلاب در گردنه‌ «زنجیرگاه» موجب بسته شدن چند ساعته محور خور- انارک -نائین شد که این جاده امروز بازگشایی شده است و در روستای «ارور» هم شاهد آب‌گرفتگی دو منزل مسکونی بودیم. خسارت سیلاب در شهرستان «جرقویه» با اصابت صاعقه به دو نفر از عشایر همراه بود که مجروح شدند، اما به گفته شیشه‌فروش در حال حاضر حالشان مساعد است. او از نشست یک پل در روستای «حیدرآباد» شهرستان هم خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره خسارت‌های سیلاب در شهرستان نطنز هم به سیلاب در روستای «صالح‌آباد»، خسارت به قنات‌ها و جاده‌های آن اشاره کرد و گفت:‌ در شهرستان آران و بیدگل سیلاب رودخانه‌های «گازورگاه» و «حیدر» از کاشان به منطقه «یحیی‌آباد» وارد و موجب آب‌گرفتگی چند منزل در بخش «کویرات» در روستاهای «حسین‌آباد» و «محمدآباد» و خسارت به باغ پسته، مزارع و راه‌های آن‌ها شد.

شیشه‌فروش در ادامه به خسارت سیلاب در بخش مرکزی و دو روستای «مهران ۲» و «ظفرقند»، آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی در روستاهای «رحیم‌آباد»، «دولت‌آباد» و «جعفرآباد» و شکستگی زیرگذر در بخش مهاباد اردستان، خسارت به قنات‌های «تلک‌آباد» و آسیب به ۴۰ راس گوسفند در زواره و خسارت به بخش‌هایی از شهرضا، گلپایان، خوانسار، میمه و خور و بیابانک اشاره کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ تیم به ۲۴۰ نفر امدادرسانی کردند بیشترین خسارت را مربوط به بخش کشاورزی، راه‌ها و معابر دانست.

کد خبر 847039 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد