Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:10:26 GMT

لزوم تغییر سبک زندگی آموزشی و پرورشی متناسب با شرایط فعلی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۷۲۷

لزوم تغییر سبک زندگی آموزشی و پرورشی متناسب با شرایط فعلی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورداوود پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سی و چهارمین اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان این‌که آموزش‌وپرورش کانون خلق دنیای آینده و فراگیرترین نهادی است که به نوعی خانواده‌ها با آن سروکار دارند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای این گستره عظیم از عهده یک نفر با نهاد تعلیم و تربیت میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورداوود با اشاره به تأکید اسلام بر مشورت و خرد جمعی، گفت: تصمیم‌گیری برای سبک زندگی آموزشی و پرورشی متناسب با وضعیت فعلی با تبادل افکار و افزایش کارایی کیفی و کمی آموزش‌وپرورش در دوران حین و پساکرونا دو هدف عمده اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش است.

وی اجلاس سی و چهارم را اولین تجربه اجلاس رؤسای آموزش‌وپرورش در بستر الکترونیک بعد از انقلاب خواند و عنوان کرد: این اجلاس مهم‌ترین رخداد آموزش‌وپرورش در پایان قرن حاضر است که فرصت‌ها و چالش‌های فراروی نهاد تعلیم و تربیت را مورد بحث قرار می‌دهد تا با افق آینده‌پژوهانه، استراتژی خاص و مدون برای این نهاد ترسیم شود.

پورداوود با اشاره به مهم‌ترین اقدامات آموزش‌وپرورش، گفت: استفاده از خرد جمعی، تدوین برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین، ارتقا سطح معیشت کارکنان و ساخت مسکن، تلاش برای افزایش سرمایه اجتماعی و کاهش فاصله صف و ستاد و توسعه عدالت آموزشی از جمله اقدامات مهم این دولت در دستگاه تعلیم ‎و تربیت بوده است.

پورداوود با تأکید بر این‌که آموزش‌وپرورش باید به گفتگوی اجتماعی تبدیل شود، اضافه کرد: برای تحقق این مهم حساس کردن دو گروه مسئولان و مردم نسبت به نهاد تعلیم‌وتربیت و اطلاع‌رسانی مداوم به افراد اثرگذار در تصمیم‌گیری‌ها و نیز مردم ضروری است.

کد خبر 5012851

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش همدان بیماری کرونا دانش آموزان محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف

کارگاه آموزش احکام تکلیفی و عبادی (نماز و روزه) ویژه کودکان و نوجوانان به همراه والدین در ایام ماه مبارک رمضان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهدای منطقه الیف و حضرت رقیه (س) در روستای الیف و شهر کنارتخته برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در دبستان شیخ علی اکبر داوودآبادی قرچک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد