Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@21:16:02 GMT

اصلاح طلبان شانس نقش آفرینی در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۸۱۶

ساعت24-یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه از حالا نمی توان در زمینه انتخابات برای مردم نسخه پیچی کرد، گفت: هنوز تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فرصت باقی است.

جواد امام درباره رویکرد اصلاح طلبان برا انتخابات۱۴۰۰ ،اظهار کرد: به نظر من بحث رویکرد اصلاحات و حمایت از مصادیق یک بحث فرعی است، زیرا ابتدا باید ببینیم نهادهای حاکمیتی مربوط به انتخابات چه رویکردی نسبت به این انتخابات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ابراز عقیده کرد: اگر رویکرد همانند انتخابات مجلس یازدهم باشد، شاید مردم زیاد رغبتی به انتخابات نشان ندهند، بنابراین باید صبر کنیم تا رویکرد نهادهای حاکمیتی مربوط به انتخابات مشخص شود، زیرا سخت است مردمی را پای صندوق رای بیاوریم که اعتقاد به بی اثر بودن رای خود دارند یا می بینند که بر سر راه منتخب خود سنگ اندازی می شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تا رویکردهای کلی مشخص نشود صحبت از مصادیق انتخاباتی بی فایده است، تصریح کرد: هنوز تا انتخابات فرصت باقی است. در سال۹۲هم در روزهای آخر و پس از جمع بندی اصلاحات و رضایت عارف به کناره گیری، حسن روحانی پیروز شد و تا پیش از آن کسی باور نداشت که روحانی رای بیاورد، بنابراین هنوز فرصت وجود دارد. از سویی مردم هم هوشیار بوده و جلوتر از جریان‌های سیاسی هستند. اول باید مردم مطمئن شوند که حضورشان در انتخابات موثر است سپس ما از آنها بخواهیم به کدام فرد رای دهند. نمی شود در شرایط فعلی برای مردم نسخه پیچی کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها