Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@05:46:01 GMT

چند نکته برای مسواک زدن صحیح

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۸۳۸

چند نکته برای مسواک زدن صحیح

رویداد۲۴ همان طور که روش صحیح مسواک زدن به سلامت دندان ها کمک می کند ، شیوه اشتباه مسواک زدن  هم نه تنها دندان ها را تمیز نمی کند بلکه به آن ها آسیب  هم  
می رساند.

مسواک مناسبی را انتخاب ‌کنید
مطمئن شوید که مسواک شما می‌تواند مکان‌هایی را که نیاز به تمیز شدن دارند پوشش دهد.متخصصان سلامت دهان و دندان بر آن اصرار دارند که مسواک باید برسی با موهای نرم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موی روی برس مسواک باید بتواند هنگام مسواک زدن خم شود، تا به نوعی درست زیر لثه قرار بگیرد.

اندازه برس مسواک مهم است
اندازه سر برس مهم است، به خصوص اگر دهانتان  کوچک‌تر از حالت عادی باشد.همچنین موهای سخت برس مسواک در واقع می‌تواند ساختار دندان شما را خراب کند. بعضی اوقات مردم فکر می‌کنند که هرچه موهای برس مسواک سخت‌تر باشد، دندان‌هایشان تمیزتر می‌شود اما این قانون در مسواک زدن لزوماً درست نیست.موهای نرم روی برس از موهای سخت بسیار مؤثرتر عمل و دندان‌هایتان را بهتر تمیز می‌کند.

بیشتر بخوانید: رایج ترین اشتباهات هنگام مسواک زدن

هنگام مسواک زدن به دندان‌هایتان فشار نیاورید
وقتی نوبت به مسواک زدن می‌رسد، محکم‌تر مسواک زدن لزوما بهتر نیست.
یکی ازعادت هایی که مردم در خصوص مسواک زدن دارند  این است که سعی می‌کنند خیلی محکم مسواک بزنند.آن‌ها احساس می‌کنند اگر واقعاً  به دندان‌هایشان فشار نیاورند، دندان‌شان تمیز نمی‌شود.اما پلاک نرم و سست است، بنابراین شما برای از بین بردن آن‌ها مجبور به فشار آوردن یا محکم مسواک زدن نیستید.بهترین راه برای رفع این مشکل این است که عمل محکم مسواک زدن را با عمل آرام و نرم تمیز کردن دندان ها که مانند ماساژ دادن است در ذهن خود جایگزین کنید.

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت دندان درد مسواک زدن برس مسواک دندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در مراسم سوگواری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با اشاره آیه ۱۶۹ سوره اعراف (أَلَمْ یُؤْخَذْ عَلَیْهِمْ مِیثَاقُ الْکِتَابِ أَنْ لَا یَقُولُوا عَلَی اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ وَدَرَسُوا مَا فِیهِ ۗ وَالدَّارُ الْآخِرَةُ خَیْرٌ لِلَّذِینَ یَتَّقُونَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ) با بیان اینکه امروز هشتم شوال و مصادف با سالروز تخریب مراقد مطهره ائمه بقیع علیهم السلام است، اظهار داشت: این عمل غیر عقلایی، غیر شرعی و بی‌منطقی که حدود صد سال پیش در ۱۳ فروردین سال ۱۳۰۵ شمسی واقع شد، ابعاد مختلفی دارد که یک بُعدش اینست که چرا این حادثه واقع شد؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قدرت طلبی وهابیت و خاندان آل سعود و اهداف دنیوی عامل این قضیه بود، یا اینکه ریشه اصلی این حادثه عدم فهم صحیح از دین بود، گفت: البته همین عدم فهم صحیح از دین و تشکیل فرقه ضاله وهابیت هم عوامل بیرون از اسلام دارد، اساس فرقه ضاله وهابیت بر این است که دین را به نحو دیگری خلاف آنچه که کتاب و سنت مطرح کرده، در جامعه القاء کنند و ریشه این تخریب هم به این مسئله برمی‌گردد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نخست فتوا دادند ایجاد بنا بر قبور حرام است یا زیارت قبور شرک است و بر اساس آن این حادثه بسیار دلخراش را به وجود آوردند، این هتک حرمت بر مرقد پیشوایان معصومی که از اول تا آخر خلقت، موجودی با ارزش‌تر و عزیزتر از آنها نداشته و نخواهیم داشت.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر همه علما و فقهای عالم را در یک کفه ترازو قرار بدهند با تار موی یکی از امامان معصوم ما برابری نمی‌کند، تصریح کرد: هتک حرمتی به این بزرگی انجام دادند و همه ما را تا الان عزادار کردند و قطعاً باید ریشه یابی این حادثه غمبار مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

آیت الله فاضل لنکرانی تأکید کرد: اینکه می بینیم دشمنان اسلام فرقه جعلی و ضاله وهابیت را به وجود آوردند تا به اسم اسلام جنایاتشان را علیه مسلمانان و شیعیان انجام دهند، همانگونه که آمریکا و اسرائیل غاصب، داعش جنایتکار را بر اساس همین افکار انحرافی وهابیت به وجود آوردند آیا نباید سبب شود که فکر کنیم ریشه اینها چه بوده؟ ممکن است همان ریشه که عدم فهم صحیح دین است در یک حد محدودی در خود ما ایجاد و موجب انحراف ما از مکتب اهلبیت علیهم السلام و بدعت‌گذاری در دین بشود، لذا باید به این مسئله خیلی توجه داشته باشیم.

در این مراسم حاج عباس حیدرزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و نوحه سرایی در رثای اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

کد خبر 6081933

دیگر خبرها

  • دلایل ریزش مو در زنان
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند