Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۳۸ کیلو گرم مواد مخدر در این استان کشف شده است، گفت: مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار: 10:47 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۸۹۷

حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی در گفت‌وگو با میزان گفت: برخورد با سوداگران مرگ و باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است گفت: مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در ادمه با اشاره به توقیف ۲۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت افزود: از ابتدای سال جاری ۹۱۸ مرحله طرح پاکسازی، ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی انجام شده است  و ۷۸۹ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده است.   بیشتر بخوانید:   کشف ٣٠٩ کیلوگرم حشیش در شهرستان آباده انتهای پیام/        

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان مواد مخدر کشفیات ابتدای سال مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد

میزان پرشدگی سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۵ فروردین ماه امسال به طور میانگین به ۵۲ درصد افزایش یافت، در حالی که نسبت به سال آبی گذشته ۴ درصد افت را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا؛ بارش‌های اخیر گرچه هنوز تاثیر مثبتی در حجم آب موجود در سدهای کشور نداشته است، اما در کل میزان پرشدگی سدهای کشور را که در پایان سال ۱۴۰۲ ۴۷ درصد بود را افزایش داد و تا روز تا پنجم فروردین سال جاری به ۵۲ درصد رساند.

بر اساس گزارش جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش ۱۷ درصدی همراه شده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد سدها شده است، در حالی که سال گذشته این عدد ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان خروجی آب از سدها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه در حالی به ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در سال آبی گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در سدها نیز از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین به رقم ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسید. این میزان در سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۴ درصد کاهش دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان