Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: بزرگداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس در ایلام با استفاده از فضای مجازی خواهد بود. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدحسین فولادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: شرایط موجود شیوع کرونا و وضعیت هشدار استان ما را برآن داشته است تا فضای مجازی را برای اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس به عنوان گزینه اصلی انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  ایلام گفت: شیوه اجرای برنامه‌ها به رویکرد تولید محتوی در بستر برخط  انتخاب و تولید محتوی مرتبط با هفته دفاع مقدس در قالب موشن گرافی، تولید محتوای دیجیتال و بروشورها به جهت گسترش و ارتقای جلوه‌های فرهنگ ایثار، فداکاری و بازخوانی ارزش‌های دوران دفاع مقدس است .

فولادی در ادامه به انجام 259برنامه مصوب در هفته دفاع مقدس اشاره و یادآور شد: اجرای 259 برنامه مصوبه در 400 ریز برنامه به انجام خواهد رسید و این برنامه‌ها توسط نهادهای عضو در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس اجرایی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  ایلام، خاطر نشان کرد:  تجلیل از 37 هزار نیروی بسیجی موجود در استان ایلام، نمایش دستآوردهای دوران دفاع مقدس از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت لایو، انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تمام ادرات و ارگان‌ها و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در آن اداره یا نهاد و ارگان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس است.

انجام برنامه پیروزی مقاومت در مساجد سطح استان ایلام با محوریت مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های عنوانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  ایلام بود که گفت: تبلیغ، تبین و تشریح گفتمان مقاومت و مکتب حاج قاسم که نشات گرفته از ایثار و گذشت و جانسپاری رزمندگان دوران دفاع مقدس است از دیگر برنامه‌های اجرایی در استان ایلام به جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

ستاد پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بنیاد شهید تشکیل می‌شودمحرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی محور برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در استان مرکزی استباغ موزه‌ها در اولویت دست چندم قرار گرفته‌اند؛ حمایت از تکمیل باغ موزه دفاع مقدس فارس

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه تجمعی خواهید داشت؟ گفت: تلاش بر آن است که برنامه تجمعی نداشته باشیم و تمام برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در برنامه تجلیل‌ها به صورت محدود خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  ایلام در خاتمه یادآورشد:  بزرگداشت 40 سالگی دفاع مقدس در ایلام با استفاده از فضای مجازی خواهد بود و معتقدیم این فضا می‌تواند در فرهنگ‌سازی دوران دفاع مقدس با تولید محتوی فاخر دستآورد فضای فیزیکی را داشته باشد.

انتهای پیام/180/ ع

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... ستاد پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بنیاد شهید تشکیل می‌شود باغ موزه‌ها در اولویت دست چندم قرار گرفته‌اند؛ حمایت از تکمیل باغ موزه دفاع مقدس فارس محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی محور برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در استان مرکزی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ستاد پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بنیاد شهید تشکیل می‌شود باغ موزه‌ها در اولویت دست چندم قرار گرفته‌اند؛ حمایت از تکمیل باغ موزه دفاع مقدس فارس محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی محور برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس در استان مرکزی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان ۶ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۷ خوزستان| اجتماع "علمداران حسینی" در دهه دوم محرم به روایت تصاویر ۸ خوزستان| عزاداری دهه دوم محرم با مداحی حاج‌صادق آهنگران در دزفول به روایت تصاویر مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس سالگی دفاع مقدس دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس استان ایلام فضای مجازی برنامه ها باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس

یک دانشجو به نام امیر محمد عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: این همه درس بخون رتبه سه رقمی بشو که آخر دانشگاه این غذا رو بهت بده باز دمشون گرم یه ماست دادن!

پی نوشت:گوشت نیست سویا هست:) 

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص فعالیت در فضای مجازی در حمایت از رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • فیلم| واکنش مخاطبان در فضای مجازی به حمله موشکی ایران