Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@01:53:28 GMT

کشف جسد یک نوجوان در حاشیه رودخانه کارون

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۸۴۴۹

آفتاب‌‌نیوز :

 ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز (۱۱ شهریورماه)، گزارشی مبنی بر کشف یک جسد در حاشیه رودخانه کارون در محدوده پل هفتم اهواز، آتش‌نشانان ایستگاه ۵۵ را به محل حادثه کشاند.

به گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، این جسد که در حاشیه شرقی رودخانه کارون دیده شده بود، توسط نیروهای امداد و نجات ایستگاه ۵۵ از آب خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ۱۲۵ پس از خارج کردن این جسد که پسری ۱۶ ساله بود، آن را تحویل عوامل ۱۱۰ داده و ساعت ۵ بامداد با اعلام پایان عملیات به سمت ایستگاه خود بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جسد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد به خصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون