Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه "رهبری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب راه درست و دقیق را برای ما روشن کرده است" اظهار داشت: کشورهای دنیا با روشنگری‌های جمهوری اسلامی و درک قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان، آمریکا را در شورای امنیت تنها گذاشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: به‌جز دومینیکن که با ذره‌بین نیز به‌روی نقشه جغرافیایی جهان دیده نمی‌شود، کشور دیگری در مسئله قطعنامه ضدایرانی واشنگتن از آمریکا حمایت نکرد و این موضوع قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا را به رخ آمریکای جنایتکار می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام لشگری با اشاره به اینکه "عقل جامعه بشری رفتار آمریکا را برنمی‌تابد و آمریکا روز به روز در دنیا تنها‌تر خواهد شد" تصریح کرد: آمریکا در دنیا به‌سبب داشتنِ روح استکباری، تجاوز و تروریستی منزوی شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: یک وسیله دفاعی به‌تنهایی نمی‌تواند توان دفاعی ما را تکمیل کند بلکه بایستی تجهیزات نظامی در بردها و امکانات مختلف وجود داشته باشد؛ به همین دلیل امروز تأکید بیشتر نیروهای مسلح بر دقیق‌‌زن، نقطه‌‌زن، هوشمند و اتوماسیون‌کردن تجهیزات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "هر کدام از ابزارهای نظامی چرخه دفاعی را تا حدودی کامل می‌کند" عنوان کرد: امروز موشک‌های ما قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که به‌راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تأمین و بازدارندگی ایجاد می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهار شنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیروهای مسلح جهان دانست و تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در بردهای مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی بکند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد: این حمله علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این چنین حماسه می‌آفرینند گفت: این عملیات سرآغاز است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تأمین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

کد خبر 6080706

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • آشفتگی اسرائیل در هزارتوی عملیات ایران
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • گوشه ای از توان پهپادی و موشکی ارتش ؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین + ویدئو
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی