Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال پرونده گازرسانی به شهر زاهدان بسته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا پنجابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شرکت گاز سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: گاز رسانی به استان از سال 1389 با ورود به شهرستان ایرانشهر آغاز شده ‌که بعد از آن شهرها، روستاها و صنایع مختلف را در برگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش، میرجاوه در حال انجام است همچنین برای خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار در 3فاز و 4 قطعه کار در حال انجام است.

وی درباره اجرای خطوط انتقال گاز به استان گفت:  در حال حاضر خط زاهدان تا دو راهی دشتک با 74 درصد پیشرفت، دو راهی دشتک- زابل با 26 درصد پیشرفت،  ایرانشهر به چابهار قطعه اول 21 درصد قطعه دوم 13 درصد، قطعه سوم 65 درصد و قطعه چهارم با 22 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

فرماندار قشم: گاز رسانی به مسکن مهر درگهان با فوریت دنبال شودبوشهر| 364 کیلومتر شبکه گاز رسانی در شهرستان کنگان اجرا شدحضور فعال بانک پارسیان در طرح های آب رسانی و گاز رسانی به مناطق محروم کشور/ عملکرد درخشان بانک های خصوصی در اشتغالزای

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است گاز رسانی به استان با ورود خط هفتم سراسری به طول 902 کیلومتر از عسلویه آغاز شده و در ادامه گاز رسانی در چهار محور مرکز استان، شهرهای شمالی، شهرهای شرقی و شهرهای جنوبی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 1200 کیلومتر شبکه گازرسانی در کلان شهر زاهدان کار شده که براساس پیش بینی‌ها گاز رسانی به همه نقاط سیستان و بلوچستان تقریبا تا 2 سال اینده به پایان خواهد رسید.

پنجابی خاطرنشان کرد: در بخش روستایی 7 روستا در حال حاضر گاز دار هستند همچنین در 20 روستا عملیات اجرایی شبکه انجام و در مرحله آماده سازی شبکه است.

وی گازرسانی به سیمان خاش، پیمانسپاری گاز رسانی به شهر ایرنوگان، خاش، نوک آباد، میرجاوه و فاز 2 و 3 گاز رسانی به زابل و ... را از جمله اقدامات گاز رسانی در سال 99 بیان کرد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی موجود در استان و وقفه ای در انجام پروژه گاز رسانی به استان صورت گرفته است تصریح کرد: با برنامه ریزی که انجام شد توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های استان پروژه گاز رسانی را با استفاده از پروتکل‌های بهداشتی پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر 160 کیلومتر شبکه در زابل کار شده است که شبکه گذاری به شهرهای حوزه سیستان نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی در مورد گاز رسانی به شهرستان خاش در شمال استان نیز گفت: کار شبکه گذاری در این شهرستان با کمک استان فارس انجام شده که امیدواریم مردم این شهرستان در سال جاری از نعمت گاز بهره مند شوند.

پنجابی عنوان کرد: در حوزه شهرستان ایرانشهر شبکه گازرسانی کامل شده و تنها در حال توسعه شبکه هستیم همچنین گاز رسانی به 3 محور صنعتی زاهدان نیز آغاز شده است.

به گفته وی 36 میلیون متر مکعب گاز در سیستان و بلوچستان جایگزین فراورده نفتی می‌شود که در این راستا تاکنون‌ 250 میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف فراورده های نفتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد نیروهایی که در پروژه گاز رسانی به استان کمک میکنند نیروهای بومی استان هستند که طبق توافق نامه جهاد دانشگاهی استان با شرکت گاز کار آموزش به این افراد انجام شده است.

انتهای پیام/‌394/ش

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان ۶ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۷ خوزستان| اجتماع "علمداران حسینی" در دهه دوم محرم به روایت تصاویر ۸ خوزستان| عزاداری دهه دوم محرم با مداحی حاج‌صادق آهنگران در دزفول به روایت تصاویر مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شرکت گاز سیستان و بلوچستان گاز رسانی به استان حال حاضر انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان

مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان: علاوه بر امدادگران هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، گروه‌های امدادی از سه استان اصفهان، فارس و یزد، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان