Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان البرز علت حادثه آتش سوزی خودرو پراید در مقابل امامزاده محمد کرج را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار خبر حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در مقابل امامزاده محمد (ع)کرج در روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه و فوت سرنشین آن  مشخص شد که علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:به دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی علل آن آغازشد.

سرهنگ نادربیگی گفت: با  تحقیقات تکمیلی پلیس هویت همسر  زن ۳۵ ساله و محل سکونتش در یکی از مناطق تهران شناسایی و پس از احضار به پلیس آگاهی استان البرز در توضیح زوایای پنهان این پرونده گفت که  با  همسرش دچاراختلاف خانوادگی بودند که در روز حادثه این اختلافات شدت گرفته و همسرش به همراه دختر ۸ ساله اش که دارای بیماری صعب العلاج بوده در نتیجه یک تصمیم عجولانه منزل را ترک کرده و سوار بر خودرو شخصیشان به سمت نقطه نامعلومی حرکت می کنند.

وی افزود: این خانم پس از حرکت به سمت شهر کرج خودرو را مقابل امامزاده محمد پارک کرده و باریختن بنزین  به داخل خودرو آن را آتش می زند که در این حادثه فرزندش داخل خودرو  فوت کرده و مادر نیز پس از انتقال به مراکز در مانی  به علت شدت سوختگی جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز  در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه در دست بررسی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودسوزی حادثه آتش سوزی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند

سرهنگ داود مرسلی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی، عزم همگانی را می طلبد، گفت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می شود.

وی اظهار داشت: ماموران حین گشت زنی فعال در سطح خیابان ها به خودرویی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مرسلی یادآور شد: حین بررسی خودرو چند گوشی موبایل و مدارک کشف شد که برابر تحقیقات فنی، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده برای سرقت آنها ‌اقدام کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مشارکت و همکاری مردم با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، تصریح کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور