Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر خطیب زاده رئیس هیئت شطرنج خوزستان گفت: مسابقات شطرنج آنلاین با حضور شطرنج بازان ایرانی برگزار که نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

او افزود: در این مسابقات شطرنج بازان کشور‌های ایران، ازبکستان، ارمنستان، اتریش و هند در قالب ۱۰ تیم، به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند که پس از تیم پاییز، تیم‌های "وی پرس" و "بی شاپ کاپ" عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده بیان داشت: مسابقات شطرنج با حضور ۱۳۰ بازیکن (یک استاد بزرگ و ۶ استاد بین المللی و ۹ استاد فیده) و ۶۰ بازیکن دارای ریتینگ بالای ۲ هزار و ۱۰۰ در سطح بسیار بالایی برگزار شد که در نهایت تیم شطرنج پاییز اهواز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیئت شطرنج خوزستان تصریح کرد: مسعود مصدق پور، علی راستبد، مهدی غلامی اوریمی، علیرضا دلیر، آرمان حاکمی، رضا محمدی، آیدین نجفی، امیرحسین کاشفی، مهدی حسینی پور و پارسا رادش ترکیب تیم پاییز را در این مسابقات تشکیل و در بخش انفرادی این رقابت ها، عبدالمالک عبدی سالیمو از کشور ازبکستان به عنوان قهرمانی دست یافت همچنین مسعود مصدق پور و علی راستبد هر ۲ از مدرسه شطرنج پاییز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به وجود بیماری کرونا تصریح کرد: مسابقات شطرنج همچنان در کشور برقرار و شطرنج بازان به صورت آنلاین با حریفان خود به رقابت می‌پردازند همچنین شطرنج این استان همواره جزو استان‌های برتر کشور است و در سال‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

انتهای پبام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات شطرنج مسابقات شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.   پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز ۱۲۹۹ بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی