Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@15:04:17 GMT

جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۳۷۳

جزئیات ساخت خط ۱۰ مترو پایتخت

خبرگزاری میزان- آخرین جزئیات تفاهم نامه همکاری ساخت خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دانشگاه آزاد اسلامی در نشست معاون حمل ونقل و ترافیک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء بررسی شد. تاریخ انتشار: 12:05 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۹۴۳

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران، سید مناف هاشمی در نشست مشترک با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء که عصر روز گذشته (۱۰ شهریور ماه) در محل معاونت حمل ونقل ترافیک برگزار شد با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم الانبیا به منظور ساخت خط ۱۰ مترو و اجرای طرح توسعه خط ۷ مترو به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهیه و تنظیم شده است گفت: در این نشست آخرین جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و طی چند روز آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بخش‌های عمرانی در خط ۷ مترو تهران در حال حاضر از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که تاکنون بخش‌های فیزیکی از جمله سیویل به اتمام رسیده و در حال تجهیز ایستگاه هستند، افزود: از پایان شهریور ماه مطابق برنامه ریزی زمانبندی، افتتاح و بهره برداری از ایستگاه‌ها در خط ۷ مترو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

هاشمی با تاکید بر اینکه احداث خط ۱۰ مترو در دستور کار است بیان کرد: احداث این خط به ۳ فاز تقسیم بندی میشود که تا پایان سال جاری فاز ۱ احداث خط ۱۰ مترو با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: درخواست معاون حناچی برای افزایش کیفیت اجرای طرح بهسازی معابر پیاده رو

به گفته او؛ خط ۱۰ مترو به طول ۴۳ کیلومتر طول و ۳۵ ایستگاه در غربی‌ترین نقطه از مترو تهران (وردآورد) آغاز شده و در مسیر شرقی‌ترین نقطه از پایتخت (قنات کوثر) امتداد خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک ابراز امیدواری کرد: توسعه خط ۷ مترو نیز به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیز بررسی و در دستور کار شهرداری تهران و این قرارگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو شهرداری تهران مترو قرارگاه خاتم الانبیاء خط ۱۰ مترو خط ۷ مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان داریوش بارانی بیرانوند با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست اظهار کرذ: این پروژه نتیجه تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها از جمله مدیریت ارشد استان، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مجموعه مدیریت شهری استان، جلسات و پیگیری های معاون امور عمرانی استان و …است که یکی از مهم ترین گره های ترافیکی شهر را رفع کرد.
وی ادامه داد: این پروژه نوعی وفاق برای رفع مشکل ترافیک در حوزه عمران شهری بود که با همکاری شهروندان و کسبه خیابان شریعتی همراه بود و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از یک پروژه شاخص شهری هستیم.
وی افزود: از اقدامات جهادگونه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تلاش های شبانه روزی شورای شهر و همکاران شهرداری خرم آباد قدردانی می کنیم زیرا رفع مشکل ترافیک این منطقه دغدغه شورا بود که بارها با توجه به مشکلات شهری و …، مصوبات را تغییر و بررسی کردیم و خوشبختانه فرماندار خرم آباد از نظر تطبیق مصوبات نیز همکاری های لازم را داشتند تا این طرح با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرا شد.
شهردار خرم آباد با بیان اینکه هدف غایی ما این است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان بماند، گفت: نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است و نگاه ما به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه پیمان کاری نیست.
وی ادامه داد: برهمین اساس بعد از این افتتاحیه، مراسم کلنگ زنی تقاطع امام رضا در مسکن مهر کمالوند را شروع کنیم زیرا کارهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، کار اعتقادی است و در حوزه باور به توسعه ، بصورت اعتقادی عمل می کند.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم قرارگاه را در شهر خرم آباد نگه داریم تا اتفاقات خوبی برای شهر بیفتد.
بارانی بیرانوند گفت: معتقدیم که شهرها و سکونت گاه ها اگر آباد می شود با همت های بلند آباد می گردد و در کنار ظرفیت های تاریخی ، طبیعی و … با نگاه کوچک و پروژه های دم دستی نمی توان به جنگ مشکلات رفت.

دیگر خبرها

  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • پایان زمین‌خواری در حریم پایتخت | جزییات تغییرات مدیریت ۶ هزار کیلومتر حریم مشخص شد
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت