Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:49:09 GMT

توسعه مناطق محروم هدف اصلی قرارگاه پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۵۷۶

توسعه مناطق محروم هدف اصلی قرارگاه پیشرفت است

ایسنا/فارس فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس گفت: توسعه همه جانبه مناطق محروم، استمرار فعالیتها تا رسیدن به نقطه مطلوب، مشارکت مردم منطقه و اشتغالزایی، از ویژگی‌های پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی در آئین تکریم و معارفه جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: این ایام بهترین فرصت برای بازخوانی فرهنگ عاشورا، انقلابی گری و خودسازی معنوی بخصوص برای جوانان مومن است که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران هیئات مذهبی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه فجر فارس، بوعلی، با بیان اینکه رفع مشکلات و شکوفایی استعدادها در نقاط محروم استان فارس رسالت اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، گفت: پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در یک جغرافیایی خاص و در حوزه های سلامت، آموزش، فرهنگی و عمرانی اجرا می شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پروژه ها و نحوه کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر می تواند به عنوان یک الگو برای سایر نهادها و مسئولان اجرایی مطرح شود، خاطرنشان کرد: مطالبه اصلی از این قرارگاه ارتباط مستمر با مردم، اثرگذاری معنوی و فرهنگ سازی در مناطق محروم است.

وی درباره وجه تمایز پروژه های این قرارگاه با سایر پروژه های محرومیت زدایی، گفت: تمرکز در یک منطقه خاص مانند یک دهستان محروم، پیشرفت همه جانبه منطقه محروم در سطوح مختلف، استمرار فعالیت ها تا رسیدن به نقطه مطلوب، مشارکت مردم منطقه و اشتغالزایی از جمله ویژگی های پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی هستند.

بوعلی با بیان اینکه تمام ظرفیت های سپاه و بسیج فارس در راستای محرومیت زدایی از استان بکارگیری می شوند، گفت: سازمان بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه های جهادی که متشکل از جوانان بسیجی و انقلابی هستند با حضور در مناطق محروم استان مسئله مهم محرومیت زدایی را دنبال می کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج سازندگی یکی از عرصه های تاثیرگذار برای تربیت نسل جوان انقلابی هستند، گفت: حضور جوانان مومن در گروه های جهادی بسیج و فعالیت مستمر این گروه ها در مناطق محروم یکی از نشانه های بالندگی فرهنگ کار جهادی، روحیه بسیجی و خدمت خالصانه به مردم است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار سید مجتبی سرورزاده، سرگرد پاسدار نبی‌الله عوض پور به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه فجر فارس گروه های جهادی بسیج سازندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل آبادی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و… جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسؤولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضائی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و… از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6081741 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان