Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@12:52:52 GMT

ارزانتر و تمیزتر شدن سیستم برق در انگلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۷۴۳

سیستم برق انگلیس در هنگام قرنطینه ویروس کرونا ارزان تر و تمیزتر بود اما کنترل آن دشوارتر بود.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این طبق تحلیل مستقل جدیدی است که از طریق مشاوران دانشگاهی کالج امپریال لندن برای Drax Electric Insights انجام شده است.

گزارش‌ها نشان داد که بسته شدن شرکت‌ها و خانه ماندن مردم در ترکیب با «هوای بسیار خوب» درخواست‌ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باعث پیشرفت غیرقابل پیش‌بینی انرژی‌های تجدیدپذیز شد – استفاده از این انرژی‌ها به نسبت بقیه‌ی انواع انرژی به ۶۹.۵٪ رسید.

این افزایش انرژی های تجدیدپذیر به معنای آن بود که تولید برق از انرژی هسته ای و سوخت فسیلی به شدت کاهش یافته و باعث کاهش قیمت ها و انتشار کربن به پایین‌تر سطح خود رسیده است- با این حال، گزارش این دوره کم تقاضا بین آوریل و ژوئن ، همراه با تامین زیاد از زمان متناوب نسل ، به معنای صرف مبلغی بی سابقه برای پایدار نگه داشتن سیستم بود.

دکتر آیین استافل از کالج امپریال لندن اظهار کرد: چند ماه گذشته نگاه اجمالی به کشور برای آینده سیستم قدرت ما ، با سطح بالاتر انرژی های تجدید پذیر و تقاضای کم ، یک اقدام متعادل کننده دشوار است. برای کمک به بیشتر کاربنایی کردن کشور ، بسیار مهم است که فناوری های انعطاف پذیر که قدرت و ثبات سیستم را فراهم می کنند ، نقش فزاینده ای در شبکه ما داشته باشند.

مایک مودسلی ، مدیر تولید نمونه کارها گروه Drax در انگلیس ، گفت: این یک زمان چالش برانگیز برای همه افراد در کشور و سیستم قدرت ما بوده است. در چند ماه گذشته بر اهمیت فن آوری های انعطاف پذیر و کم کربن تأکید شده است تا بتواند سیستم قدرت انگلستان را تکامل بخشد و تأمین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز اقتصاد صفر کربن را تأمین کند.

برچسب هاEnergy Live News اروپا انرژی امروز انگلستان بین الملل ویروس کرونا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اروپا انرژی امروز انگلستان بین الملل ویروس کرونا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو انرژی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی

ومبلی میزبان دومین نیمه نهایی FA CUP است.

منچستریونایتد و کاونتری سیتی برگزار کننده دومین نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ هستند.

اطلاعات مسابقه منچستریونایتد و کاونتری سیتی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ورزشگاه: ومبلی ساعت: ۱۸:۰۰ تورنمنت: مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلستان  داور: رابرت جونز ترکیب ابتدایی منچستریونایتد و کاونتری سیتی

منچستریونایتد: اونانا | مگوایر، کاسمیرو، دالو، ون بیساکا | مک تومینای، مینو | رشفورد، فرناندز، گارناچو | هویلوند

نیمکت: بایندیر، آماس، جکسون، اوگونیه، اماد، اریکسن، آنتونی، فورسون و وتلی

کاونتری سیتی: کالینز، لاتیبودیر، توماس، کیچینگ، بیدول، اکلس، شیف، اوهاره، فن اویک، سیمز، رایت

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • اسناد راهبردی انرژی و منابع معدنی ۲۰۵۰ روسیه تدوین شد/ جهش به خالص کربن صفر
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری معرفی شد /عکس
  • انرژی خورشیدی چیست؟