Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:53:37 GMT

قطعی برق برخی از مناطق شهر دوگنبدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۳۳۸

قطعی برق برخی از مناطق شهر دوگنبدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روانگرد رئیس اداره برق شهرستان گچساران گفت: به منظور رفع مشکلات چند روز گذشته فیدر توزیع برق کوی کارکنان دوگنبدان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز یازدهم شهریور به مدت دو ساعت تعمیرات اضطراری در این مرکز انجام خواهد شد.

روانگرد افزود: به همین علت با توجه به شرایط فنی، اجرایی و دومداره بودن، برق کوی کارکنان شمالی از ابتدای یک شمالی تا چهاربیشه اول، کوی کارکنان جنوبی از محله لبنان تا ایستگاه سارانو شهرک صنعتی قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اداره برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی شماره دو در استان، از افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰ تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گردوخاک برای شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان و گردشگران و مسافران نوروزی حاضر در مناطق تحت تأثیر، از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند، از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت کرده و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی اظهار کرد: وضع جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتاً پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6063605

دیگر خبرها

  • ناپایداری های جوی درارتفاعات و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۰ فروردین
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • اطلاعیه قطعی برق
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • قطعی برق در ارومیه
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان
  • جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی استان سمنان+ فیلم