Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:08:15 GMT

دستگیری عامل زمین خواری در شیروان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۳۴۰

دستگیری عامل زمین خواری در شیروان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار  علیرضا مظاهری  فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در شهرستان شیروان موضوع به صورت وبژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: در بررسی‌های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی ملی به مساحت ۱۵۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :  تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی، عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا  افزود : حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران