Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:38:24 GMT

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین‌زهرا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۳۶۰

کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین‌زهرا

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، ماموران انتظامی بویین‌زهرا هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده اشتهارد به ۲ دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک و آنها را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از کامیون‌های متوقف شده ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که فاقد هرگونه مجوز حمل بودند، کشف و محموله توقیف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تحویل داده شد.

سردار حاجیان ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: پلیس در این رابطه ۲ متهم را دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان بویین‌زهرا تحویل داد.

کشف ۱۰ میلیاردی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: به دنبال اخباری مبنی بر اینکه افرادی در یک کارگاه متروکه در شهر صنعتی لیا به صورت غیر قانونی اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های ماینر (استخراج ارز دیجیتال ) کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته وی، تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کارگاه یاد شده اعزام و در بازرسی از آن ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: دستگاه‌های ماینر کشف شده جمع‌آوری و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال براساس اعلام نظر کارشناسان برشمرد و گفت: دستگاه‌های ماینر (تولید ارز دیجیتال) مصرف برق زیادی داشته که افراد سودجو در کارگاه‌های متروکه اقدام به نصب و راه‌اندازی آن و استخراج ارز دیجیتال با برق غیرمجاز می‌کنند که پلیس با این نوع قانون‌شکنی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رد رشوه مامور وظیفه‌شناس پلیس راه قزوین 

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه مامور وظیفه شناس پلیس راه مستقر در مسیر قزوین - همدان هنگام انجام ماموریت خبر داد. 

سرهنگ حمزه شایان‌مهر، تصریح کرد: به دنبال گزارش رسیده، یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه هنگام انجام وظیفه و در حال کنترل خودروهای عبوری در جاده قزوین - همدان یک دستگاه کامیون را به علت نداشتن گواهینامه مجاز از سوی راننده، متوقف کرد.

به گفته وی، همزمان با توقیف کامیون، فردی نزد مامور پلیس راه مراجعه و خود را مدیر یک شرکت تولیدی معرفی کرده و به منظورچشم‌پوشی از تخلف راننده و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور، پنج میلیون ریال به عنوان رشوه به وی پیشنهاد می‌کند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مامور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌کند.
 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین ارز دیجیتال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین ارز دیجیتال انتظامی استان قزوین استخراج ارز دیجیتال وظیفه شناس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی مأموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلا صاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر وبا تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6084330

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد