Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: هشت واحد تولیدی و صنعتی تعطیل  شهرک صنعتی اسدآباد  به چرخه تولید بازگشتند.

 مجید درویشی  در جریان بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد و نشست با مدیر شهرک صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: شهرک صنعتی اسدآباد دارای  ۲۴ واحد تولیدی و صنعتی بوده که از این تعداد ۱۶ واحد فعال و ۸ واحد تعطیل بودند که  با پیگیری مجموعه مدیران مرتبط استانی و حمایت ویژه استاندار محترم همدان  با جذب سرمایه‌گذار این واحدها  بار دیگر بازسازی، احیا و فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی مشکلاتی دارند که تیم‌های کارشناسی و تخصصی برای رفع مشکلات آنها تشکیل شده و به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

درویشی یاد آور شد: سعی بر آن است که  تا پایان سال‌جاری مشکلات تمامی واحدهای صنفی و تولیدی شهرک صنعتی برطرف و وارد چرخه تولید شوند. 

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: طرح کارخانه تولید فوم با اعتبار دو میلیارد تومان  با اشتغال زایی شش نفر یکی از کارخانه‌هایی بوده که در تملک بانک قرار داشت و با پیگیری لازم این واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی  از تملک بانک خارج و به چرخه تولید بازگشت.

وی  با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون موردی از واحد تملک شده توسط بانک‌ها نداشته‌ایم، اظهار کرد: طی مدت فوق دو واحد تولیدی صنعتی شامل فوم سازی و تولید تیر برق و تیرچه که توسط بانک تملک شده بودند، از تملک بانک‌ها خارج و وارد چرخه تولید شدند.

درویشی  در پایان با اشاره به ۲۰ واحد تولیدی صنعتی فعال در شهرستان، تصریح کرد: این تعداد واحد صنعتی فعال شهرستان با اشتغالزایی ۵۶۶ نفر با ظرفیت کامل در حال فعالیت بوده و ۹۰ درصد نیروهای کاری این واحدها بومی شهرستان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرك صنعتي واحدهای تعطیل توليد شهرک صنعتی اسدآباد واحد تولیدی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار

علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.

همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.

این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.

وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است

مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان