Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:02:32 GMT

زوج قاچاقچی حشیش در ریگان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۰۷۲۶

زوج قاچاقچی حشیش در ریگان دستگیر شدند

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ اسحاق دریجانی افزود: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر این فرماندهی هنگام کنترل محور ریگان به ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک وآن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو که یک زوج جوان راننده و سرنشین آن بودند، ۵۱ کیلو و ۶۸۰ گرم حشیش کشف کردند که در ادامه مشخص شد این زوج در قالب مسافرت خانوادگی اقدام به حمل موادمخدر می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه ریشه اغلب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در اعتیاد به موادمخدر است، تصریح کرد: سوداگران مرگ برای انتقال مواد افیونی دست به اقدامات و ترفندهای مختلفی می زنند که در کنار جدیت پلیس در برخورد با آنان لازم است خانواده ها نیز با جدیت بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

شهرستان ریگان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان واقع شده است.  

برچسب‌ها ریگان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ریگان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد گلمحمدزاده در تشریح جزئیات این خبرگفت: ماموران کلانتری چناران شهر این فرماندهی در اجرای طرح مقابله با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، با اشرافیت خود از وجود یک قبضه سلاح غیر مجاز و نگهداری غیرقانونی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل این افراد یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به دستگیری این متهم و تحویل آن به مرجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از نگهداری سلاح سرد و گرم توسط افراد مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن