Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@11:59:09 GMT

کشف جسد مرد ۳۲ ساله در یک هتل همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۲۴۱

کشف جسد مرد ۳۲ ساله در یک هتل همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ جمشید باقری گفت: کارکنان هتل بعد از روبرو شدن باحالت درازکش این فرد در اتاق هتل به نیروهای انتظامی اطلاع دادند و پس از حضور همکاران، پرونده به آگاهی تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: شواهد اولیه حاکی از خودکشی این فرد جوان در اتاق هتل دارد، تشخیص هویت و علت مرگ مشکوک این فرد در دست بررسی است و پس از انجام مراحل نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد ۳۲ ساله همدانی است، نحوه فوت این جوان در اتاق هتل بر اساس دستور مقام قضایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دست پیگیری و بررسی است.

کد خبر 545374 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان همدان خودکشی پلیس - آگاهی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آگاهی پلیس نیروی انتظامی استان همدان خودکشی پلیس آگاهی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد روز جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنان را رقم زده‌ است. کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین‌ مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان موردنظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است. کارآگاهان در نخسین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ  کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مردجنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت