Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:05:02 GMT

جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۳۲۱

جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی حاجی زاده در نشست با روسای شوراهای کرمان افزود: ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن مستلزم چهار شرایط بومی بودن، سرپرست خانوار بودن، استفاده نکردن از امکانات دولتی، دریافت نکردن تسهیلات بانک مسکن و نداشتن مسکن است.

وی اظهار کرد: تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واریز دقیق وجه اولیه ۴۰ میلیون تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: طبق آخرین مصوبه ساخت راه‌های اصلی و بزرگراه برعهده راه و شهرسازی و راه های روستایی برعهده راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

حاجی زاده با اشاره به بحث های شهرداری ها و دارمدهای آنان افزود: در رابطه با زمین طبق قانون کلی اراضی که راه و شهرسازی در جهت اجرای طرح ها واگذار می‌کند ۱۰ درصد آنان را به‌صورت استفاده معابر در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز گفت: شورای شهرستان کرمان در راستای وظایف قانونی ماهانه جلسات‌منظم در قالب شورای عمومی تشکیل می‌دهد و جمع شرکت کننده انتقال دهنده خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسئولان استان است.

معین زاده میرحسینی با بیان اهم موارد همچون، فرصت ثبت نام جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن، اعطای سهمیه قیر رایگان به شهرداری‌ها، بازنگری طرح های جامع تفضیلی شهرها و مطالبات مردم در شهرهای شهرستان کرمان اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی و بیماری کرونا قطعا شهرداری ها طبق برنامه خود نمی‌توانند درآمدزایی مطلوبی داشته باشند.

کد خبر 545360 برچسب‌ها استان‌ کرمان مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان مسکن طرح اقدام ملی مسکن شهرداری ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مهدی قلندری گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.
وی تاکید کرد: همه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند