Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مربیان فدراسیون جودو گفت : استفاده از مدرسین استانی در دوره های مربیگری یکی از اقدامات قابل توجه این کمیته بود که بازخورد مثبتی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر موحد دانش درخصوص عملکرد کمیته مربیان در سال 98 اظهار کرد: کمیته مربیان در سال گذشته 13 دوره مربیگری درجه 3 ، 3 دوره مربیگری درجه 2 و 2 دوره مربیگری درجه 3 برگزار کرد که احکام بالای 90 درصد این دوره های مربیگری صادر شده است، ضمن اینکه قرار بود 3 دوره مربیگری دیگر در اسفند ماه برگزار گردند که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا برگزاری آنها منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ما برای سه ماهه نخست سال 99 هم 8 دوره مربیگری پیش بینی کرده بودیم که این دوره ها هم تحت تاثیر ویروس کرونا فعلا متوقف شدند، به صورت کلی برگزاری 18 دوره مربیگری، آمار قابل توجهی برای کمیته مربیان محسوب می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نکته قابل توجه در دوره های مربیگری و اقدامی که اولین بار و طبق دستور جناب آقای میراسماعیلی ، رئیس فدراسیون جودو انجام شد این بود که ما از مدرسین استانی، بیشترین بهره را بردیم، به این صورت که در تمامی استانها از مدرسینی استفاده کردیم که کاربلد بودند و به هر دلیلی از دانش آنها پیش از این استفاده نمی شد، این اقدام ما دو نتیجه مثبت داشت، یکی آنکه به ایجاد انگیزه و حفظ روحیه این مدرسین کمک کرد و آنها را از خانه نشینی دور کرد، دوم اینکه هزینه استانها برای برگزاری هر دوره کمتر می شد و به هر حال شرایط حضور مدرسی که برای خود استان میزبان است با اینکه مدرس از استانهای دیگر برای آنها فرستاده شود، از نظر هزینه ها بسیار متفاوت است.


رئیس کمیته مربیان خاطرنشان کرد: سیاست ما برای برگزاری دوره های مربیگری درجه 3 این است که هر استانی که درخواست می دادند ما هم می پذیرفتیم و فقط از طرف فدراسیون ناظر به استان میزبان اعزام می کردیم، ولی دوره های مربیگری درجه دو به صورت منطقه ای برگزار می شدند که پیش بینی ما برگزاری 4 دوره بود اما 3 دوره برگزار شد، همچنین دوره های مربیگری درجه یک به صورت کشوری برگزار می شدند که ما انتظار داشتیم سه دوره برگزار کنیم اما به خاطر شیوع ویروس کرونا دو دوره برگزار شد.

 

موحد دانش در بخش دیگری از صحبت هایش به مبحث پرورش مربیان ملی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: یکی از برنامه های کمیته مربیان، برگزاری دوره های آموزشی 200 ساعته برای پرورش مربیان ملی بود، به این صورت که قصد داشتیم از مربیان قهرمان پرور و یا قهرمانان اسبق تیم های ملی که می خواستند در زمینه مربیگری فعالیت کنند برای حضور در این کلاس ها دعوت کنیم که جلساتی را هم به همین منظور در آکادمی ملی المپیک برگزار کردیم اما این برنامه هم تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و فعلا متوقف شد.

وی افزود: برگزاری دوره های مربیگری بین المللی در داخل کشور و اعزام مربیان ایرانی به کشورهای خارجی از جمله ژاپن برای آموزش از جمله دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته مربیان بودند ولی با تعلیق فدراسیون جودو ، فعلا روی کاغذ باقی ماندند.

 

رئیس کمیته مربیان در پاسخ به این سوال که آیا دوره های مربیگری به صورت آنلاین برگزار می شود یا خیر، گفت: بله ما آمادگی کامل برای برگزاری دوره های مربیگری، به صورت آنلاین را داریم، خانم کعبی زاده ، سرپرست دبیری فدراسیون جودو در حال پیگیری برای فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری آنلاین دوره ها هستند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری دوره دوره های مربیگری برگزاری دوره ها فدراسیون جودو برای برگزاری مربیگری درجه دوره مربیگری کمیته مربیان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس