Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و 261 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی بابیان اینکه 2581 نفر از ایتام و 2775 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند، گفت: در حال حاضر 290 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد -60 یتیم و 230 فرزند محسنین- بدون حامی هستند. 

مبشری با اشاره به اینکه 5148 حامی نیکوکار در سال جاری بیش از چهار میلیارد و 261 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: بیش از 70 درصد حامیان ایتام کهگیلویه و بویراحمد خارج از استان و غیربومی هستند که در این خصوص از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، یاریگر ما در کمیته امداد باشند. 

وی بابیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* و یا با مراجعه به کمیته امداد و ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتام کهگیلویه و بویراحمد ایتام و فرزندان فرزندان محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان

امتداد- اپلیکیشن بله، اخیرا در اقدامی، بازویی را برای حمایت از کودکان و نوجوانان با عنوان «حامی باشیم» در دسترس کاربران قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بازوی «حامی باشیم» اپلیکیشن بله که زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند کمک های حامیان را در اختیار کودکان و نوجوانان سراسر کشور قرار دهد.

حامیان می توانند توسط این بازو یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب کرده و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کند. 

کاربران می توانند با مراجعه به زبانه خدمات اپلیکیشن بله و ورود به بخش حامی باش، کمک های خود را در اختیار کودکان و نوجوانان نیازمند قرار دهند. این بازو برای ورود نیاز به دسترسی به شماره تلفن حامیان دارد. 

شایان ذکر است که کودکانی و نوجوانانی که در سراسر کشور به کمک های مختلف نیاز دارند، می توانند از طریق این بازو، ضمن دریافت کمک های کاربران اپلیکیشن بله، بخشی از مشکلات و چالش های مالی خود را برطرف کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • حامیان هدیه‌های خدا
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان