Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:53:35 GMT

عرضه املاک مازاد بانک ها در بورس کالای ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۲۷۳۰

عرضه املاک مازاد بانک ها در بورس کالای ایران آغاز شد

با انتشار اطلاعیه فروش سه ملک شامل یک قطعه زمین و دو باب واحد تجاری از سوی یکی از بانکهای کشور، فروش املاک مازاد بانک ها در بورس کالای ایران کلید خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بورس کالای ایران؛ یکی از بانک‌های کشور به عنوان نخستین بانک برای تکالیف قانونی خود برای واگذاری املاک مازاد خود از مسیر بازار سرمایه، یک قطعه زمین با کاربری مسکونی - تجاری و دو ملک تجاری را برای فروش در بورس کالا با استفاده از مکانیسم حراج آگهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو ملک تجاری در کرمان

براساس اطلاعیه‌های عرضه، این بانک دو ملک تجاری را مورخ ۲۵ شهریور ماه در شهرستان کرمان برای فروش روی تابلوی املاک و مستغلات بورس کالای ایران عرضه می‌کند که قیمت پایه این دو ملک براساس ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری ۴۸.۵ میلیارد ریال اعلام شده و مبلغ موردنیاز برای تضمین خرید و شرکت در حراج ۱.۴۵۵ میلیارد ریال معادل صد و چهل و پنج میلیون و پانصد هزار تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد و یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده است.

براساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه عرضه، ۲ باب واحد تجاری یکی به متراژ ۱۵۱.۶۳ مترمربع و دیگری به مساحت ۳۸.۵۱ مترمربع است.

یک قطعه زمین در بندرعباس

این بانک همچنین در شهرستان بندرعباس یک قطعه زمین اداری، تجاری و مسکونی به مساحت ۷۴۳.۲۸ متر مربع دارای سند تک برگ و مجوز احداث ۱۰ طبقه به متراژ زیربنا ۵۸۲۳ مترمربع با کاربری تجاری- مسکونی را در تاریخ ۲۶ شهریور ماه به قیمت مندرج در گزارش کارشناس رسمی دادگستری، برای فروش روی تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا می‌آورد.

در اطلاعیه عرضه این زمین، قیمت پایه تعیین شده توسط کارشناس رسمی دادگستری معادل ۱۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تعیین شده و تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ ۵.۵۸ میلیارد ریال معادل ۵۵۸ میلیون تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد و یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده است.

شرایط پرداخت این عرضه‌ها به صورت ۹۵ درصد نقد به حساب‌های عملیاتی شرکت بورس کالای ایران و ۵ درصد چک همزمان با مبایعه نامه به تاریخ تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی بوده و مهلت واریز بخش نقدی ۱۰ روز کاری بعد از تاریخ معامله تاپایان ساعت اداری در نظر گرفته شده است.

این گزارش می‌افزاید، علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند جزئیات عرضه زمین واقع در شهرستان بندرعباس و دو باب واحد تجاری واقع در شهرستان کرمان را در بخش اطلاعیه‌های املاک و مستغلات سایت رسمی بورس کالای ایران به نشانی http://www.ime.co.ir / مشاهده کنند.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: بورس کالای ایران یک قطعه زمین دو ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • اهمیت عرضه زمین برای ورود مردم در حوزه ساخت مسکن چیست؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم