Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا فتح اللهی مدیرکل تربیت بدنی و سلامت مدارس سما در گفت‌‍وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات برگزاری دوره مربیگری ملی بدنسازی برای مربیان تربیت بدنی مدارس سما اظهارکرد: حدود 2 هفته پیش، تفاهم‌نامه‌ای را فدراسیون ترای اتلون(ورزش‌های سه گانه) مبنی بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شرایط کشور، می‌توانیم در حوزه آموزش فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: براساس یکی از بندهای این تفاهم‌نامه تصمیم بر این شد که سازمان سما، مجری برگزاری دوره‌های مربی گری و داوری فدارسیون ترای التون به صورت مستقل یا مشارکتی باشد؛ اولین دوره به صورت مشترک با فدارسیون برگزار شد که حدود 33 نفر در آن شرکت کردند. 29 نفر در این دوره پذیرفته شدند که از این تعداد، 21 نفر جزو مربیان تربیت بدنی مدارس سما بودند.

فتح اللهی ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره از سوی فدارسیون ترای اتلون، گواهی پایان دوره مربی بدنساز ملی اعطا خواهد شد. باتوجه به استقبال و درخواست مربیان تربیت بدنی، درحال برنامه ریزی هستیم تا «دوره تربیت مربی کودک» نیز تا 16 شهریورماه برگزار شود. این دوره موجب تقویت مربیان رشته‌های ورزشی پایه از جمله دو، دوچرخه و شنا که با دانش آموزان کم سن سروکار دارند، خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت مدارس سما با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی تصریح کرد: برخی از عناوین و سرفصل‌های این دوره تربیتی شامل فیزیلوژی تمرین، آشنایی با فاکتورهای آمادگی جسمانی، آشنایی با آزمون‌های آمادگی جسمانی، متغیرهای تمرین، روش تمرین‌های استقامتی و قدرتی، طراحی تمرین‌های آبی، دوپینگ، نسخه نویسی مکمل‌ها، فیزیولوژی سازگاری با تمرین‌های قدرتی و استقامتی و... می‌شود.

وی با اشاره ارائه امتیاز ویژه به مربیان تربیت بدنی شرکت کننده در این دوره آموزشی گفت: ما امتیازی را برای مربیان ورزشی که سابقه فعالیت ورزشی دارند اما دارای مدرک دانشگاهی مرتبط و آکادمیک نیستند را در نظرگرفته‌ایم؛ به طوری که اگر حداقل دارای 2 کارت مربیگری یا داوری داشته باشند یا در 14 عنوان کارگاه آموزشی سازمان سما شرکت کنند، می‌توانند با مدارس سما همکاری داشته باشند.

فتح اللهی درباره برگزاری مسابقات بازی‌های الکترونیک عنوان کرد: میزبانی برگزاری این مسابقات به استان خراسان رضوی واگذار شده است؛ همچنین ارتباطی را با انجمن بازی‌های روبیک برقرار کرده‌ایم تا مسابقات روبیک را در سطح مدارس سما به صورت مجازی برگزار کنیم. تلاش ما این است که این مسابقات تا هفته تربیت بدنی برگزار شود.

انتهای پیام/

108 / 167 دوره مربی گری بدنسازی مدارس سما زهرا فتح اللهی مسابقات روبیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما مسابقات روبیک مربیان تربیت بدنی دوره مربی مدارس سما فتح اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت