Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی با بیان اینکه گشایش‌هایی در یک ماه اخیر برای پدرم فراهم شده است، تصریح کرد: چون حصر بسیارطولانی شده، نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند که این گشایش‌ها انجام شود.

«محمدحسین کروبی»  فرزند شیخ «مهدی کروبی» درباره حضور مهدی کروبی در منزل شیخ قدرت الله علیخانی و دیدار با اعضای مجمع روحانیون مبارز و تعدادی از کنشگران سیاسی، اظهار داشت: مدتی بود که گشایش‌هایی برای آقای کروبی انجام شده بود به عنوان مثال دیدارهایی را با افرادی داشتند اما بعد از بیانیه ایشان که درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد، علاوه بر دستگیر شدن من، گشایش‌هایی که شروع شده بود لغو شد و حتی ملاقات فرزندان که طی دو تا سه سال گذشته هر زمان که می‌خواستند انجام می‌شد را به هفته‌ای یک بار تقلیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون به مدت یک ماه است که دوباره آن گشایش‌ها بازگشته‌اند، گفت: خانواده هر زمان که بخواهد می‌تواند به منزل ایشان برود رفت و آمد داشته باشد، همچنین چند جلسه است که اشخاصی که خود آقای کروبی موافق دیدار با آنها هستند با هماهنگی نهادهای امنیتی هر ۱۵ روز یکبار در منزل یکی از دوستان با ایشان ملاقات انجام می‌شود. 

حسین کروبی ادامه داد: از جمله این دیدارها شب گذشته در منزل آقای علیخانی انجام شد که در آن آقایان جمارانی، موسوی بجنوردی، آشتیانی، رحمانی از مجمع روحانیون مبارز و همچنین سید عباس موسوی، اسماعیل دوستی و آقای عباسی‌فر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که این دیدارها دوباره به هم نخورد و این گشایش ادامه پیدا کند،  درباره اینکه آیا این گشایش‌ها با پا در میانی مقامات دولتی، رئیس‌جمهور یا اصلاح‌طلبان صورت گرفته است، تاکید کرد: هیچگونه صحبتی از سوی هیچ شخصی انجام نشده است و خود نهادهای امنیتی به این نتیجه رسیدند که چون حصر بسیارطولانی شده و پایان آن نیز مشخص نیست، این گشایش‌ها انجام شود.

اخبار مرتبط نامه حجتی ‌کرمانی به مهدی کروبی + عکس خاطره عباس عبدی از کمک های مهدی کروبی به برخی خانواده ها و زندانیان تماس تلفنی عارف با فاطمه کروبی: سلام ویژه من را به آقای کروبی برسانید نامه آیت آلله موسوی خوئینی به مهدی کروبی آخرین وضعیت مهدی کروبی در حصر از زبان پسرش + عکس حسین کروبی آزاد شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا قدرت الله علیخانی مهدی کروبی رفع حصر محمدحسین کروبی حصر مهدی کروبی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گشایش هایی مهدی کروبی گشایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان (استان کرمان) در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند و تحقیقات اولیه آغاز می شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف جسد دانشجوی دانشگاه مازندران کشف جسد دو فرد مفقود شده در کرمان

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن