Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@01:10:54 GMT

کشف محموله ۵ میلیاردی برنج قاچاق در میناب

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۲۶۶

کشف محموله ۵ میلیاردی برنج قاچاق در میناب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری سه‌شنبه ۱۱ شهریور در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی «شهید چغازردی» شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی از کامیون مقدار ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.  ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف‌شده بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال است، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 545249 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین