Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: عملیات اجرایی رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد از نیمه دوم سال جاری آغاز و تا پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات طرح مسکن مهر بروجرد اظهار داشت: براساس تصمیم گیری ها و بررسی انجام شده رفع مشکلات مسکن‌مهر بروجرد در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پروژه بصورت کامل واگذار شده و تنها ۵۲ واحد آن با مشکلاتی همراه بوده که تاکنون واگذار نشده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عمده مشکلات مسکن مهر بروجرد را در خصوص فضای عمومی، خدماتی دانست و بیان کرد: این مهم نیازمند بررسی بیشتر، همکاری بین بخشی و تخصیص اعتبار است تا مشکلات رفع شود.

مهر آبادی نبود فضای بهداشتی درمانی، آموزشی و خدمات شهری را از دیگر مشکلات مردم و ساکنان این‌منطقه عنوان کرد و ادامه داد: رفع مشکلات در نیمه دوم سال آغاز می‌شود و  تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص احداث یک مسجد در مسکن مهر بروجرد نیز قول مساعد داد و گفت: زمین کلانتری نیز در نظر گرفته شده و از دستگاهها در شهرستان درخواست کرده‌ایم که پای کار باشند و زمین‌ها رو تحویل و برای ساخت و ساز همت بیشتری داشته باشند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز از این طرح‌ها در راستای تکمیل و خدمات رسانی به شهروندان حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در سفر به استان لرستان از طرح مسکن مهر بروجرد بازدید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طرح مسکن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مشکلات مسکن مهر بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 

 

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تامین شده است گفت: امسال با کمک و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان زمینه را برای افزایش تولید مسکن فراهم خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شناسایی و تامین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن را در دستور کار خود قرار داده ایم  افزود: واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت براساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را امسال با همت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار خود  قرار داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهادکشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد با کمک و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنها را تامین کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد