Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: همه بخش‌های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد ویلموتس، بر این باورند با دفاع متقن می‌توان این پرونده را به سرانجام خوبی رساند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در جلسه معاونت حقوقی رئیس جمهور قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس نتایج حاصل از مباحث جلسه، تمهیدات لازم برای دفاع مستدل از منافع فدراسیون فوتبال و مصالح ورزش کشور در دادگاه حکمیت ورزش پیش‌بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همه بخش‌های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد بر این باور هستند که با دفاع متقن می‌توان این پرونده را به سرانجام خوبی رساند.

جنیدی با بیان اینکه فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بر اینکه به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند پول‌های فدراسیون فوتبال را پرداخت کند تاکید کرده، گفت: این نامه نشان می‌دهد پرداخت حقوق سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از کانال‌های بانکی مقرر، با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریم کار آسانی نبوده و لذا نباید از این موضوع به سادگی گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل وارد فرودگاه سمنان شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مسؤولان ارشد استانی قرار گرفت.

مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح در مسیر میدان امام (ره) به سمت مسجد امام (ره) سمنان برگزار و سپس دیدار مردمی رئیسی در این مسجد انجام می‌شود.

برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان سمنان، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی، حضور در جلسه شورای اداری، برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت و ... از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

دیدار مردمی رئیس جمهور در شهرستان شاهرود نیز ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برگزار می‌شود.

رئیسی: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سمنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در استان سمنان برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم