Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:16:37 GMT

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۸۴۶

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی سرقت قطعات یک خودرو در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی سارق که فردی سلیقه دار در این شهرستان نیز بوده است را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ صفر پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در اقدامی غافل گیرانه متهم دستگیر شد و بازجویی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان ساری هماهنگی های قضائی سرقت قطعات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، فرمانده انتظامی گرگان گفت: با انتشار تصاویر قطع درختان جنگل قرن آباد در فضای مجازی، ماموران این موضوع را ویژه بررسی کردند.

علی تجری افزود: ماموران پس از شناسایی متهم، در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان