Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:12:36 GMT

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در ورامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۱۴۴

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در ورامین برگزار شد

ایسنا/تهران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) مراسم عزاداری این امام همام با حضور علما، روحانیون، مردم و جمعی از مسئولان در ورامین برگزار شد.

ظهر سه شنبه ۱۱ شهریورماه و همزمان با دوازدهم ماه محرم‌الحرام، سالروز شهادت امام زین‌ العابدین(ع)، مراسم عزاداری شهادت چهارمین پیشوای شیعیان در ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم‌ با مداحی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد و شرکت کنندگان در غم شهادت آن حضرت به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند.
 
عزاداران پس از عزاداری بر لزوم تبیین فلسفه قیام عاشورا که همان احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد تأکید کردند.
 
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامی با تأکید بر زنده نگاه داشتن شعائر دینی گفت: یکی از مهمترین علل زنده ماندن قیام عاشورا، روشنگری های حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) در بیان حقایق این واقعه است و یقینا اگر تلاش های ایشان نبود امروز اثری از این قیام تأثیرگذار در زنده ماندن اسلام واقعی باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی مجالس عزاداری امام سجاد(ع) در اصل حرکت کردن در مسیر زنده نگاه داشتن قیام عاشورا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عزاداری شهادت امام سجاد ع امام سجاد ع برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفرانس یک روزه «آندومتریوز» که دارای امتیاز بازآموزی است به همت مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت روان زنان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز و با همکاری حوزه معاونت اجرایی و معاونت آموزشی بیمارستان امام سجاد(ع) در محل کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ متخصص زنان و زایمان و کارشناسان مامائی در این کنفرانس شرکت داشتند و علی دسترنج تبریزی متخصص آسیب‌شناسی، پاتولوژی، سخنران ویژه این کنفرانس در زمینه بیماری اندومتریوز و بدخیمی‌های مرتبط مطالبی ارا کرد.

دکتر حمدی، دکتر پریزاد، دکتر پویا، دکتر موسی‌زاده، دکتر جهان‌تابی و دکتر همت‌زاده از استادان به‌نام حوزه زنان زایمان و مامائی سخنرانی داشتند و در این زمینه مطالب جدید و به‌روز دنیا مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود