Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، ابراهیم فیروزی در نشست داوران لیگ برتر مردان، با اشاره به نکات و اصول رفتاری گفت: داوران به عنوان نماینده فدراسیون در مسابقات و لیگ‌های داخلی شرکت می‌کنند و باید رفتار آنان در شان فدراسیون باشد.

وی با بیان این که هر مسابقه قوانین و مقررات خاص خود را دارد، از داوران خواست که حتما با مطالعه کامل قوانین و مقررات برای قضاوت در بازی‌ها آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی تصریح کرد: داوران با ذهنیت قبلی برای قضاوت در یک مسابقه حاضر نشوند. همچنین دوستی با بازیکنان و مربیان در حد معمول و طبیعی مشکلی ندارد، اما این دوستی‌ها نباید خارج از عرف باشد.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق‌مداری در گفتار و رفتار، گفت: داوران نباید درباره عملکرد همکاران خود در گفت‌وگو با رسانه‌ها و یا فضای، ارزیابی و قضاوت داشته باشند؛ این کار پسندیده نیست.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال بر حفظ آمادگی جسمانی، علمی و روحی و روانی داوران برای قضاوت در لیگ برتر تاکید کرد و گفت: این موضوع را جدی بگیرید تا در مسابقات مشکلی نداشته باشید.

در ادامه این نشست، دبیر کمیته داوران فدراسیون والیبال، قوانین و مقررات داوری در لیگ برتر مردان سال ۹۹ را تشریح کرد.

فرهاد شاهمیری در پاسخ به برخی سوال‌های مطرح شده در این نشست، گفت: اگر آئین‌نامه برگزاری مسابقات را مطالعه کنید، حتما پاسخ سوال‌های خود را دریافت خواهید کرد، زیرا در آئین‌نامه مسابقات برای همه این موارد توضیح داده شده است.

کد خبر 5013409 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال ابراهیم فیروزی کمیته داوران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی جام حذفی تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا فدراسیون کشتی مهدی طارمی فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس دربی 93 والیبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی