Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: باید برای عملی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در استان اصفهان پیشگام باشیم چون این خطه به ابتکار عمل و خلاقیت زبانزد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رهبر معظم انقلاب و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، در جمع مدیران آموزش و پرورش استان افزود: مدیریت استان وظیفه خود می‌داند مباحث آموزش و پرورش را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان در خصوص عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اعلام آمادگی می‌کند، بیان کرد: باید به اهمیت و جایگاه معلمی پرداخت همچنین معلمان باید اهمیت و جایگاه خود را بدانند.

به گفته او آموزش و پرورش نقش مهمی در شادابی و نشاط جامعه دارد.

رضایی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سختی به لحاظ تحریم‌ها و بیماری کرونا قرار دارد، تصریح کرد: با این حال دولت در زمینه آموزش و پرورش اقدامات موثر و اساسی انجام داده است.

او با تاکید بر اینکه باید تمهیدات زندگی با کرونا را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: در برگزاری کنکور و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تمهیدات زندگی با کرونا به خوبی اجرایی شد از این رو در آموزش و پرورش نیز باید تمهیدات با کرونا پیاده سازی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان محرم رهبری معلمان اربعین آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد