Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعبداللهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درسال‌های گذشته نیز هیچ اجباری از سوی آموزش و پرورش مبنی بر تهیه لباس فرم جدید برای دانش‌آموزان نبوده مگر اینکه شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان خود در این زمینه تصمیمی اتخاذ می‌کردند.

وی افزود: امسال شرایط بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی مردم، هیچگونه دستورالعملی در این زمینه از سوی آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ نشده و اجباری بر تهیه لباس فرم جدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرسازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: گاهی بدلیل تغییر مقطع تحصیلی دانش‌آموز، خانواده‌ها بدون هیچ اجباری و کاملا اختیاری اقدام به تهیه لباس فرم جدید برای فرزندانشان می‌کنند، البته اگر مدرسه‌ای اجبار به تهیه لباس فرم دارد مسوولیت آن با مدیرهمان مدرسه خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال تحصیلی گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس چند ماه زودتر تعطیل شد بنابراین لباس فرم ‌دانش‌آموزان نو است و نیازی به تهیه لباس جدید ندارند و اجبار به تهیه لباس نو از سوی مدارس فقط تحمیل هزینه اضافی بر خانواده‌ها است.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس کشور در مقاطع تحصیلی مختلف از روز شنبه ۱۵ شهریور فعالیت خود را در قالب سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ آغاز خواهند کرد.

برچسب‌ها مدارس کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان سنندج مدارس کردستان سنندج آموزش و پرورش تهیه لباس فرم تهیه لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود