Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس به مهدی ترابی پیام داده اند در این تیم بماند و بخشی از مبلغ موردنظرش را از آنها بگیرد

ظهر امروز مهدی رسول پناه در جمع هواداران پرسپولیس که شاکی و عصبانی مقابل باشگاه تجمع کرده بودند، مدعی شد مهدی ترابی 13 میلیارد از پرسپولیس پول خواسته و او اگر این مبلغ را بدهد، نظام پرداختی باشگاه به هم می ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ترابی می گوید یک میلیون دلار از باشگاهی در قطر پیشنهاد دارد و حاضر است تنها با دریافت نیمی از این پول در پرسپولیس بماند.

به گزارش طرفداری، اغلب هواداران پرسپولیس خواهان حفظ ترابی هستند و مبلغ پیشنهادی این بازیکن اجازه چنین کاری را به رسول پناه نمی دهد اما امروز صبح پس از آن که مهدی رسول پناه، مشکل را با هواداران پرسپولیس در میان گذاشت، سعید شیرینی مدیرعامل شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که در تجمع هواداران کنار رسول پناه حضور داشت و تلاش می کرد هواداران شاکی را به آرامش دعوت کند، به مهدی ترابی پیام داد اگر در پرسپولیس بماند، علاوه بر مبلغی که باشگاه به عنوان دستمزد به او می پردازد، مبلغ ویژه ای هم از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس خواهد گرفت.

 یک منبع آگاه با تایید این خبر، به طرفداری گفت: رابطه پیشکسوتان پرسپولیس با باشگاه رابطه همکاری و تعامل است و پیش از این هم در مقاطعی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس به کمک مدیریت باشگاه آمده بودند. به گفته این شخص، امروز نیز بعد از آن که قرار شد رسول پناه در جمع طرفداران پرسپولیس حاضر شود، مدیرعامل شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس نیز خودش را به محل تجمع رساند و با هواداران این تیم رو در رو گفتگو کرد.

گویا بعد از ظهر امروز این شرکت به ترابی پیغام داده قرارداد خود را با رقمی معقول که پرداختش در توان پرسپولیس باشد، با باشگاه تمدید کند و همزمان، مبلغی هم از شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس دستمزد بگیرد.

علی پروین، سعید شیرینی و سایر مدیران شرکت پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند حالا که هواداران این باشگاه خواهان حفظ مهدی ترابی هستند، آنها هم می توانند با تامین بخشی از مبلغ مورد نظر او، به حفظ این بازیکن در پرسپولیس کمک کنند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مهدی ترابی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافته‌ تازه محققان: تنها ۲ شب کم‌خوابی می‌تواند باعث شود احساس پیری کنید

روانشناسان در سوئد با انجام یک آزمایش دریافتند خواب ناکافی ۴ ساعته تنها برای دو شب می‌تواند سبب شود که افراد به طور متوسط خود را چهار سال پیرتر حس کنند.

عکس این حالت زمانی مشاهده شد که به افراد شرکت‌کننده در آزمایش اجازه داده دادند تا ۹ ساعت در رختخواب بمانند. شرکت‌کنندگان در این مطالعه گفتند که پس از استراحت کافی، به طور متوسط خود را سه ماه جوانتر از سن واقعی‌شان احساس می‌کنند.

دکتر لئونی بالتر، روان‌شناسی عصبی در موسسه کارولینسکا در استکهلم و نویسنده این مطالعه، در این باره می‌گوید: «خواب تأثیر عمده‌ای بر میزان احساس پیری در شما دارد و این تنها به الگوهای خواب طولانی‌مدت شما مربوط نمی‌شود. حتی زمانی که شما فقط دو شب کمتر می‌خوابید، تأثیر واقعی بر احساس شما دارد.»

به گزارش یورونیوز، دکتر بالتر با اشاره به تبعات چنین احساسی گفت فراتر از احساس ناتوانی بیشتر، تصور سال‌ها مسن‌تر بودن ممکن است باعث شود فرد به غذا خوردن ناسالم، کاهش تحرک بدنی و عدم تمایل به معاشرت و مشارکت در تجربیات جدید رو بیاورد. اقداماتی که بر سلامتی‌اش تأثیر منفی خواهند داشت.

در آزمایش اول که بر روی ۴۲۹ فرد ۱۸ تا ۷۰ ساله انجام شد، شرکت‌کنندگان به سؤالاتی در مورد اینکه خود را در چه سنی احساس می‌کنند پاسخ دادند.

دانشمندان دریافتند به ازای هر روز کم‌خوابی، داوطلبان به طور متوسط خود را سه ماه بزرگتر احساس می‌کردند. در مقابل آنهایی که در ماه قبل هیچ شب بدی را گزارش نکرده بودند، به طور متوسط خود را تقریباً شش سال جوانتر از سن واقعی‌شان احساس می‌کردند.

با این حال، مشخص نبود که آیا خواب بد باعث می‌شود افراد احساس پیری کنند یا برعکس؟

به همین خاطر محققان آزمایش دومی را ترتیب دادند و در آن از ۱۸۶ داوطلب ۱۸ تا ۴۶ ساله سوال کردند که بعد از دو شب خواب فراوان (که در آنها ۹ ساعت در رختخواب می‌ماندند) و دو شب خواب ناکافی (که در آنها تنها ۴ ساعت می‌خوابیدند) خود را در چه سن و سالی حس می‌کنند.

پس از دو شب خواب محدود، شرکت‌کنندگان به طور متوسط خود را ۴.۴۴ سال بزرگتر از زمانی که خواب کافی داشتند احساس می‌کردند.

دکتر بالتر می‌گوید: «اگر می‌خواهید احساس جوانی کنید، مهمترین چیز این است که از خواب خود محافظت کنید.»

دکتر ایولیانا هارتسکو، مدرس ارشد روانشناسی در دانشگاه لافبورو، با بیان اینکه خواب ناکافی بر سبک زندگی و سلامت طولانی‌مدت تأثیر می‌گذارد گفت: «خواب یکی از رفتارهای قابل تغییر است که تأثیر فوری و قابل توجهی بر سلامتی دارد.»

وی اضافه کرد: «در واقع مدتی طول می‌کشد تا تاثیرات رژیم غذایی نامناسب و تحرک بدنی کم را متوجه شوید، اما تأثیر یک شب با خواب ناکافی فوری است و بر تمام رفتارهای سبک زندگی ۲۴ ساعته ما تأثیر می‌گذارد.»

پیشتر یک مطالعه جداگانه ۱۰ ساله که بر روی بیش از ۴ هزار فرد اروپایی انجام گرفته نشان داده بود کسانی که به طور مداوم دو تا سه بار در هفته ورزش می‌کنند، به طور قابل‌توجهی کمتر از افراد بی‌تحرک از بی‌خوابی رنج می‌برند و بهتر می‌توانند هرشب بین ۶ تا ۹ ساعت بخوابند.

نتایج مطالعات محققان در نشریه علمی «Proceedings of the Royal Society B» منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • یافته‌ تازه محققان: تنها ۲ شب کم‌خوابی می‌تواند باعث شود احساس پیری کنید
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!