Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا راحت دهمرده  مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به اینکه خدمات دستگاه‌های اجرایی امسال با ارائه کارت هوشمند ملی انجام می‌شود و از طرفی اعتبار کارت‌های شناسایی قبلی به اتمام رسیده از هم استانی‌هایی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند درخواست می‌شود نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین ۳۹ هزار و ۸۷۰ درخواست کارت هوشمند ملی از ابتدای امسال تا کنون در سطح سیستان و بلوچستان اخذ و همچنین ۹ هزار و ۲۸۴ کارت هوشمند ملی به متقاضیان در سطح استان تحویل داده شده است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی است و افراد باید برای دریافت این کارت به مراکز اعلام شده مراجعه کنند زیرا اثر انگشت آنها به منظور احراز هویت اخذ می‌شود.

او اظهارداشت: سازمان ثبت احوال کشور در جهت رفع مشکل ارائه کارت هوشمند ملی به بانک‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی ترتیبی اتخاذ کرده که از این پس شماره سریال موردنیاز دستگاه‌ها و بانک‌ها بر روی رسید کارت هوشمند چاپ شود و مردم با ارائه رسید و سریال روی آن امکان دریافت خدمات را داشته باشند.

دهمرده افزود: افرادی که تاکنون کارت ملی آنان صادر نشده است می توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به دریافت رسید دارای سریال اقدام کنند.

او  ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند برای اطلاع از مراحل و نحوه صدور کارت خود از کد دستوری *۴*۶۰۹۰# به صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند صدور کارت ملی ثبت احوال سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کارت هوشمند ملی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سجادی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از چند روز گذشته که ما شاهد بارندگی‌های شدید در مرکز و جنوب استان سیستان و بلوچستان هستیم امدادرسانان جمعیت هلال احمر این استان به همراه سه استان فارس، یزد و کرمان تاکنون به ۱۱۲ روستا امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۹۹ تیم امدادی با همکاری نجاتگران با استفاده از بالگرد‌های جمعیت هلال احمر موارد امدادی شان را توسط چرخ بال‌ها و بالگرد‌های هلال احمر انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی‌هایی که در حوزه‌ی مدیریت بحران استان انجام شده ۳۶ سورتی پرواز در مناطق مختلف شهرستان‌های کنارک، سراباد، نیکشهر و قصر قند انجام و هموطنانی که در این شهرستان‌ها همچنان اسیر سیل هستند امداد رسانی شدند.

دیگر خبرها

  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف می‌شود؟
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف نمی‌شود
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان