Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:35:57 GMT

مقتدی صدر خواستار تعطیلی مراکز حشد الشعبی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۵۵۷

مقتدی صدر خواستار تعطیلی مراکز حشد الشعبی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، مقتدی صدر خواستار تهیه طرحی برای بستن مقرهای الحشدالشعبی شد.

«مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر روز سه شنبه با انتشار توئیتی خواستار تهیه و اجرای طرحی برای بستن مراکز و دفاترالحشدالشعبی شد.

صدر در این توئیت با ابراز امیدواری برای تهیه و اجرای این طرح همچنین خواستار ادغام عناصر «خوب» الحشدالشعبی در نیروهای امنیتی عراق و به گفته وی حذف عناصر «بد» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با خطاب قرار دادن نیروهای الحشد الشعبی به «برادر» گفت از شما می خواهم به دنیا دل نبندید و از مشاجرات و اختلافات سیاسی دور شوید، عناصر بد را حذف کنید و برای محلق شدن عناصر خوب به نیروهای امنیتی با هدف تحقق شعار خود (حفظ حیثیت کشور) تلاش کنید.

صدر در ادامه افزود حتی عناصر متخلف را محاکمه کنید تا اعتبار و چهره الحشدالشعبی برای همگان روشن باقی بماند که این کار همه دهان های بد را نیز خواهد بست.

رهبر جریان صدر ابراز امیدواری کرد که طرحی برای بستن مقرهای الحشدالشعبی، از روی عشق به عراق و اطاعت از خدا، تهیه شود.

وی در پایان این توئیت نوشت: ای مردم گوش فرا دهید، آگاه باشید و کارهای خود را جبران کنید؛ پیش از آنکه خیلی دیر شود، در غیر این صورت پشیمان نخواهید شد.

بر اساس گزارش ها، مقتدی صدر پس از هفته ها دوری از عراق و اقامت در لبنان روز عاشورا به عراق و نجف بازگشت.

توئیت امروز وی از معدود مواضع صدر در چند ماه گذشته در باره تحولات عراق است.

اخبار مرتبط تصویب دو طرح علیه الحشد الشعبی توسط مجلس نمایندگان آمریکا امکان ندارد حشد شعبی در برابر آمریکا تسلیم شود/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به سر می‌برد الحشد الشعبی دو مرز عراق با ایران را کنترل می‌کند نشست نخست وزیر عراق با فرماندهان حشد شعبی و پایان اختلافات آزادی نیروهای بازداشت شده الحشدالشعبی/ سلاح مقاومت هرگز تحویل داده نمی‌شود نیروهای الحشد الشعبی 17 داعشی را دستگیر کردند عملیات غافلگیرکننده حشد شعبی برای نابود داعش نخست وزیر جدید عراق لباس حشدالشعبی را پوشید + عکس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مقتدی صدر حشد الشعبی حشد الشعبی عراق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی الحشد الشعبی حشد الشعبی مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود

دانمارک از برنامه خود برای تعطیلی سفارتش در بغداد به علت پایان ماموریت نیروهای نظامی این کشور در عراق خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه دانمارک امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته پس از خروج نیروهایش به عنوان بخشی از «ماموریت ناتو در عراق»، سفارت خود در بغداد را تعطیل کند.

سفارت دانمارک که به طور رسمی در سال 2020 بمنظور حمایت از مشارکت نیروهای این کشور به ماموریت ناتو افتتاح شده بود، با خروج اکثریت نیروهای نظامی دانمارک در 31 ماه مه تعطیل می‌شود.

پس از پایان فرماندهی دانمارک بر «ماموریت ناتو در عراق» در ماه مه 2022، این کشور همچنان سهم نظامی قابل توجهی در این مأموریت تا آغاز سال 2024 داشت. اما در حال حاضر تعداد کمتری از پرسنل دانمارکی به کمک در این ماموریت ادامه خواهند داد.

دانمارک ائتلاف آمریکا را ترک می‌کند

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • فیلم| رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مراکز استان‌ها
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد