Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:56:12 GMT

علی شجاعی از نساجی جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۶۵۹

علی شجاعی از نساجی جدا شد

هافبک تیم نساجی با انتشار پستی از این تیم جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی هافبک چپ پای تیم نساجی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد. شجاعی 23 ساله که در این فصل 21 بار برای قائمشهری ها به میدان رفت، موفق شد 4 بار گلزنی کند و 3 بار نیز پاس گل بدهد.


شجاعی در متن پستی که منتشر کرده، نوشته است:


« هوادار عاشق نساجی سلام و درود


دوستان مهربان و شیرینم درقائم شهر و سراسرمازندران 2 سال خاطره انگیز را با شما سپری کردم که بهترین لحظات عمرم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانم و فراموش نمی کنم همیشه در سختی‌ها کنار من بودید و هرگز تنهایم نگذاشتید. این روزها که مجبورم با شما خوبان خداحافظی کرده و به لحاظ فیزیکی دور شوم، قلب و روحم کنارتان می‌ماند و همیشه مراقب شما خواهد بود. قول می‌دهم که هرگز کسی جای شما را در زندگی و روزگار من نگیرد و همیشه جایگاه تان در قلب من، طلایی‌ترین باشد. شادی‌های زیادی با هم داشتیم و درتلخی و سختی ها همراه هم بودیم، این‌ها چیزهایی نیستند که هرگز فراموش شوند.


امروز که به مرحله ای جدید درزندگی ورزشی خودم رسیده ام وظیفه خود می دانم ازهواداران نساجی درقائم شهر و استان پدری خودم مازندران به خاطر عشق، محبت، شادی و لذت فوتبالی که به من عطا کردید تشکرکنم.


جا دارد باید یادی کنم ازآقایان رضا حدادیان و علی امیری مالک و مدیرعامل زحمتکش نساجی مازندران که مانند برادری بزرگ تر بی دریغ به من محبت کردند و هرگز الطاف این دو مرد بزرگواررا فراموش نخواهم کرد. تشکر ویژه ای هم از آقای ایزد سیف الله پورسرپرست زحمتکش تیم دارم که همواره تلاش می کرد تا بچه های نساجی کمترین دغدغه را داشته باشند.


همچنین وظیفه خودم می دانم از آقای محمود فکری و کادرفنی زحمتکش نساجی مازندران ازآقا صمد مرفاوی بگیرید تا دکتر وحید فاضلی، آقا سیروس دین محمدی، آقا حنیف عمران زاده، آقا مسعود ابطحی، آقا هاروت آبراهیمیان و همین طور آقای رضا مهاجری و کادرایشان تشکرکنم و بگویم در مدتی که کنار شما به کار مشغول بودم، درس‌های زیادی آموخته و از اعمال و رفتار شما، به رشد و تعالی رسیدم. در این مدت لطف‌های زیادی به من داشتید و در لحظه لحظه روزهایی که گذشت، من را در هر امری یاری رساندید. خداحافظی کردن از شما و پشت سر گذاشتن روزهایی که در کنار هم سپری کردیم، سخت است اما به خداوند بزرگ می‌سپارمتان و بهترین آرزوها را برای شما دارم.


درپایان برخود واجب می دانم تشکری خالصانه ازهمبازیانم درنساجی مازندران داشته باشم.


همبازیان گرامی که همیشه راهنمای من بوده‌اید، زمان خداحافظی از راه رسیده است. در این دو سال گذشته، تجربیات خوب و ارزشمندی از همکاری و رفاقت کنار شما به دست آوردم. سطح عالی همکاری و همراهی که از جانب شما کردم.، باعث شد تا در مسیر حرفه‌ای خود بیش از انتظار پیشرفت داشته باشم و این را مدیون کمک‌های بی‌دریغ شما عزیزان هستم. آرزو می‌کنم که خداوند بزرگ در تمامی مراحل زندگی یار و یاورتان باشد و همیشه موفق باشید .


علی شجاعی» 


گفته می شود که یکی از تیم های پایتخت به دنبال این بازیکن است. باید منتظر ماند و دید در زمان نقل و انتقالات، شجاعی راهی کدام تیم می شود.

نقل و انتقالات 1399 علی شجاعی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 علی شجاعی نساجی مازندران نساجی مازندران علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار شش هفته مانده تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران، در میانه های جدول رده بندی و در فاصله شش امتیازی تا جایگاه هفتمی و منطقه سقوط قرار گرفته است و برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و تلاش در مسیر تک رقمی شدن در جدول پایانی لیگ برتر، دو دیدار خانگی برابر مس سونگون لیگ یکی و نفت آبادان قعر جدولی را در دوازده روز آینده پیش رو دارد.

بنفش های متحول شده در چهار دیدار از دوازده مصاف گذشته خود و تحت هدایت فنی مسعود شجاعی سرمربی هوادار، چهار پیروزی را روی بدشانسی و بی دقتی‌ها با چهار تساوی عوض کرده اند و البته کماکان روند شکست ناپذیری خود را ادامه می دهند، به طوری که آخرین باخت آن ها سی و پنج روز پیش در برابر استقلال، صدرنشین جدول رده بندی و با ارائه نمایش فنی یک طرفه و نود منهای یک دقیقه ای بوده است!

هواداری ها در دوازده دیدار گذشته خود که سکان هدایت فنی شان در دست مسعود شجاعی قرار گرفته است نمایش تاکتیکی فوق العاده ای را بروز داده و نتایج امیدوار کننده‌ای را نیز به دست آورده اند و با ثبت چهار پیروزی، شش تساوی و دو شکست بداقبالانه که برابر استقلال و تراکتور به عنوان مدعیان جدی کسب قهرمانی و سهمیه آسیایی متحمل شده اند، در پایان بیست و چهارمین هفته ماراتن فرسایشی خلیج فارس در جایگاه یازدهمی جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

بنفش پوشان پایتخت در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر با سی و چهار امتیاز در جایگاه یازدهمی و در دومین فصل ورودشان به لیگ برتر نیز با سی و سه امتیاز در جایگاه دهمی قرار گرفته و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند.

اما مسعود شجاعی که تنها سرمربی هوادار است که برخلاف دیگر سرمربیان پیشین بنفش ها، فرصت فعالیت کامل از پیش فصل تا پایان فصل را نداشته و برای جبران امتیازات متعدد از دست رفته در دور رفت و پیش از آمدنش، حالا می‌کوشد در کنار شاگردان خود بهترین نتیجه بنفش ها از بدو تاسیس را به دست بیاورند و برای تحقق چنین رویایی نیز از لحاظ امتیازی به کسب ده امتیاز دیگر در شش دیدار پیش روی شان در لیگ برتر و صعود دو پله دیگر در جدول رده بندی نهایی لیگ برتر، نیاز دارد.

البته که میانگین امتیازی کسب شده هوادار مدل مسعود شجاعی ثبت هجده امتیاز از دوازده دیدار و رسیدن به معدل یک و نیم امتیاز از هر بازی نشان می دهد که شاید اگر از پیش فصل سکان هدایت فنی بنفش ها در دست کاپیتان، لژیونر و ملی پوش پیشین فوتبال ایران قرار گرفته بود، بنفش ها با ثبت این میانگین شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کردند.

پس از شکست خانگی و پنج بر صفر هوادار در سیزدهمین هفته رقابت ها برابر سپاهان، بنفش‌ها به عنوان گزینه سقوط برشمرده می شدند اما با آمدن مسعود شجاعی همه چیز برای‌شان متفاوت شد.

هواداری ها که حالا چهره متحدتر و جذاب تری را در فوتبال ایران بروز داده اند اما رکورد جالب توجه دیگری را نیز به دست آورده اند، آن ها پس از روی کار آمدن سرمربی جدیدشان در بیش از یک سوم و به عبارت دقیق تر در سه هفته از یازده هفته مذکور، دیدارهای شان پر گل ترین مصاف هفته بوده است و جالب تر آن که تمامی دیدارهای پر گل هفته در زمان هوادار مدل مسعود شجاعی در خانه حریف به ثبت رسیده است. همچنین نکته جالب توجه این است که در هشت هفته دیگر نیز، یک مرتبه دومین دیدار پر گل هفته و چهار مرتبه سومین دیدار پر گل هفته را به خود اختصاص داده اند‌ تا این تیم یک چهره هجومی در فوتبال ایران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی