Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:47:23 GMT

واکنش عضو ارشد حزب الله به خبر دیدارش با مکرون

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۶۸۵

واکنش عضو ارشد حزب الله به خبر دیدارش با مکرون

به گزارش افکارنیوز،

دفتر مطبوعاتی رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد:  مالبرونو نویسنده در روزنامه فیگارو به نقل از یک منبع فرانسوی ادعا کرد که امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه در سفر پیشین خود به لبنان در ششم آگوست (۱۶ مرداد)‌و در حاشیه دیدار با رهبران لبنانی، با محمد رعد دیدار داشته و در خصوص برخی مسائل با وی گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل- فراکسیون وفادری این ادعاها را کاملا بی‌پایه و اساس خوانده و بشدت آن را رد کرده است.

بنابر ادعای فیگارو مکرون در دیدار با رعد به وی گفته که خواهان همکاری با گروه‌های مقاومت برای تغییر لبنان است.

فیگارو همچنین مدعی شد که در هفته‌های اخیر پیام‌هایی میان پاریس و حزب‌الله به دور از رسانه‌ها ردوبدل شده و یک منبع فرانسوی به این روزنامه گفته است که مکرون در این پیام‌ها به حزب‌الله گفته است: «در خصوص مسأله سلاح و دو سه موضوع دیگر که برای شما مهم است، قصد نداریم شما را تحت فشار بگذاریم. اما در مقابل، حکومت را فعال کرده و خود نیز ایفای نقش کنید. ما نمی‌توانیم به این وضع ادامه دهیم که در این صورت مردم و حکومت غرق خواهند شد.»

مکرون دیشب برای دومین بار وارد لبنان شد و با مقامات سیاسی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در سخنانی تاکید کرد، جنبش مقاومت حزب الله نماینده بخشی از مردم لبنان است.

رئیس‌جمهوری فرانسه در سفر ۱۶ مرداد ماه خود به لبنان، ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده در بندر بیروت با مردم این کشور اعلام همبستگی و تأکید کرد که برای حمایت از ملت لبنان در اینجا هستم و کمک‌ها مستقیماً در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مکرون حزب الله رئیس جمهوری فرانسه حزب الله فرانسه لبنان رئیس جمهوری فرانسه مکرون امانوئل ماکرون حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳ رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان

مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان از شهادت ۳ رزمنده خود در جنوب لبنان و در راه قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمد جواد شحیمی ملقب به «ابوحسین» از مجاهدین این جنبش که متولد سال ۱۹۶۴ در منطقه مرکبا واقع در جنوب لبنان بود در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مصطفی احمد مکی ملقب به «ملاک» متولد ۱۹۸۳ در منطقه تبنین در جنوب لبنان نیز در راه دفاع از قدس به شهادت رسید؛ همچنین ابراهیم انیس الزین ملقب به «عبدالجلیل» متولد سال ۱۹۸۲ در منطقه شحور واقع در جنوب لبنان نیز در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی ترتیب داده و خسارت‌های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد آورده‌اند. آنها در عین حال در این راه بیش از یکصد شهید تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا
کد خبر 740193

دیگر خبرها

  • واکنش آیت الله خاتمی به حادثه تروریستی در روسیه | آمدن مردم به مراسم روز قدس یعنی ...
  • جزییات دیدار اسماعیل هنیه با مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی
  • شهادت ۳ رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی