Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یازدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر امکانش هست پیگیر مسائل دانشگاه آزاد باشید. سایت این دانشگاه از دوم مردادماه قطعه و دانشجویان ترم آخر هنوز لنگ یک مدرک هستند برای رفتن به سربازی رئیس دانشگاه هم که اصلاً اطلاع‌رسانی نمی‌کند به خدا بالای ۱۰۰۰ نفر منتظرند، ولی آقایان اصلاً عین خیالشان نیست.

 

تبدیل مجوز دو هکتاری منابع طبیعی به بیش از هزار هکتار صنعت معدن تجارت و تصرف عدوانی اراضی ملی و تخریب گسترده اکوسیستم پس از یک دهه و گزارش‌ها خلاف واقع به مسئولین عالی‌رتبه و کشور و باوجود رشد مستمر شرکت بهره‌بردار در جاجرم و عدم نیاز به تخریب گسترده مورفولوژی و هیدرولوژی شهرستان شاهرود.

 

سلام به تمامی نیرو‌های زحمت‌کش باشگاه خبرنگاران جوان. من حدود دوساله که برای در آمدن یه خودرو پراید ۱۳۱ منتظر بودم و بخشی از سرمایه‌ام رو دست شرکت سایپا دادم خدا رو شکر بعد از سال‌ها برام یه خودرو پراید در آمد و خرداد امسال خودرو رو دریافت کردم در این مدت هم کم‌وبیش داخل شهر باهاش کار می‌کردم، اما مدارک ماشین مثل بیمه تا دیروز به دستم نرسیده بود تا اینکه رفتم برای گرفتن بیمه ماشین در عین ناباوری بهم گفتن که گارانتی ماشین باطل شده پرس‌وجو کردم دیدم بله با شرایط جدید باید ۳ ماه بعد از گرفتن ماشین برای تعمیر اولیه مراجعه می‌کردم و من ۵ روز دیرتر رسیده بودم، ولی من این اولین بار بود تو عمرم ماشین می‌گرفتم خبری نداشتم فقط می‌دانستم ماشین گارانتی دارد منم فکر می‌کردم گارانتی مثل بقیه چیزاست آیا نمایندگی‌ها فقط برای گرفتن پول باید دم به دقیقه زنگ بزنند یا نظرسنجی کنند نباید با تغییر کردن این قوانین ما رو در جریان بگذارند شاید یکی مثل من کلاً در جریان این‌جور چیز‌ها نباشد. حالا از شما خواهش می‌کنم حق ما رو از این شرکت‌ها بگیرید و صدای ما رو به گوش همه برسانید.


در باب افزایش حقوق پرستاران تابع وزارت بهداشت. خواستم بهتان بگم که پرستاران حوزه وزارت رفاه (تأمین اجتماعی) حقوق اش از یک کارگر هم کمتر است. دومین سال استخدامی‌ام است و حقوقم از پایه حقوق ۲۸۰۰۰۰۰ هم کمتر است. اگر خواستید حکم رو خدمتتان می‌فرستم.

 

سلام وقت بخیر ببخشید در همه اخبار‌ها می‌گویند که اینترنت دانش‌آموزی ارزان شدن اینترنت برای دانش آموزان سیم‌کارت و... چرا هی اخباری برای دانشجو‌ها ندارند چرد کسی به فکر ما دانشجو‌ها نیست به خدا هزینه اینترنت خیلی فشار به ما می‌آورد. از شما خواهش می‌کنم پیگیری کنید ممنونم.

 

تو را به خدا به داد ما سهامداران بورس برسید پیگیری کنید چرا این‌قدر بورس باید منفی باشد همه‌ی دارایی ما داره از بین می‌رود.

 

به چه علت در دوران کرونا که دانشجویان خدماتی از جانب دانشگاه نکرده‌اند، همان مبلغ گذشته را کسر می‌کنند و علت این کسر رو در فیش حقوقی ارائه خدمات رفاهی و تغذیه درج کرده‌اند و نیز کسر مبلغ قابل‌توجهی از حقوق پایه‌ای دانشجو معلمان بدون ذکر دلیلی موجه.


سلام. خدا قوت. لطفاً صدای ما رو به گوش مسئولین برسانید. با تصمیم دولت مبنی بر تشکیل رده‌های شاد در صبح تکلیف بچه‌هایی که مادر شاغل دارند چه می‌شود؟ خصوصاً بچه‌هایی که با افزایش خطر مجبورند از خواهر و برادر کوچک‌تر خودشان نگهداری هم بکنند. سال گذشته با همه مصائبش گذشت برای امسال فکر عاجلی کنند.

 

استخدامی بانک تجارت و دانشکده علوم پزشکی دقیقه در یک روز است چرا خب باید آزمون استخدامی ارگان‌ها در یک روز باشد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس

سخنگوی دولت با بیان اینکه لایحه برای تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار داخلی تقدیم مجلس کرد و لایحه ای هم برای تشکیل وزرات بازرگانی تقدیم مجلس کرده است، گفت: متاسفانه نگاه همکاران ما در مجلس شورای اسلامی این بود که این موضوع اولویت ندارد و به مدت شش ماه این لایحه از دستور کار خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی گفت: نظارت مؤثر بر بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و نظارت پذیر کردن بازار مستلزم تمرکز در حوزه نظارت بر بازار است ما بارها این را مطرح کردیم و نگاه دولت این بوده است.

وی افزود: تجربه نشان داده است که پراکندگی و پخش کردن حوزه نظارتی ذیل وزرات خانه‌های مختلف موجب افزایش ساختار و ناکارآمدی می‌شود؛ مثلاً بخشی از محصولات لبنی در حوزه دامی است و بخشی دیگری در حوزه بسته بندی، به صنعت مربوط می‌شود و بخشی هم در صنف به فروش می‌رسد که باید تفکیکی در این زمینه صورت گیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: در خیلی از فروشگاه‌ها محصولاتی موجود است که بخشی ناظر به جهاد کشاورزی و بخش دیگر ناظر به حوزه صنعت معدن و تجارت است، اگر دو سری ناظر وجود داشته باشد هم کاسب و هم مردم اذیت می‌شوند و علاوه بر این هزینه نظارت هم افزایش پیدا می‌کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار داخلی با طرحی که در دستور کار مجلس بود به صورت کتبی موافقت کرد و هم لایحه برای تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار داخلی تقدیم مجلس کرد و لایحه‌ای هم برای تشکیل وزرات بازرگانی تقدیم مجلس کرده است، متأسفانه نگاه همکاران ما در مجلس شورای اسلامی این بود که این موضوع اولویت ندارد و به مدت شش ماه این لایحه از دستور کار خارج شده است.

وی اضافه کرد: نگاه دولت این است که بازار اولویت اول کشور است و ما مستمر مذاکراتی در این زمینه داشته و داریم و خواهش این است که زودتر در این حوزه تصمیم‌گیری شود کار امروز را به فردا واگذار نکنیم و امیدواریم در همین مجلس این موضوع در دستور کار قرار گیرد. امیدواریم ما بتوانیم با حوزه تمرکز در حوزه نظارت بر بازار دریک وزارتخانه قدرت نظارتی، دقت نظارتی و بهره‌وری را افزایش دهیم.

بهادری جهرمی در مورد کاهش حقوق گمرکی کالاهای اساسی گفت: امروز در هیأت دولت موافقت شد که حقوق گمرکی کالاهای اساسی، اقلام داروی، نهاده‌های دامی، مواد مصرفی پزشکی و مواد اولیه که برای تولید دارو و کالاهای اساسی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد (که هم مالیات بر ارزش افزوده که نرخ آن امسال ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است) با قانونی که به دولت اجازه داده یعنی یک درصد کاهش پیدا کند.

وی افزود: کاهش حقوق ورودی که مشابه آن در سود بازرگانی و تعرفه‌ها پیش بینی کردیم از ابتدای فروردین ماه اعمال می‌شود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده اقلام مذکور از ابتدای فروردین ماه معادل یک درصد محاسبه می‌شود این اقدام باعث می‌شود، تا بتوانیم به تثبیت قیمت‌ها در حوزه‌های مواد مصرفی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کمک کنیم و همزمان کمک کار تحقق رشد اقتصادی و حرکت به جهش اقتصادی باشیم.

کد خبر 745457

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی