Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز‌های گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه اپراتور‌ها بدون اطلاع مشترکان، رومینگ تماس‌ها را فعال کرده‌اند و این موضوع منجر می‌شود تعرفه‌های تماس‌ها به صورت بین‌المللی حساب شود که هزینه‌ای بسیار بالاتر از هزینه‌های معمول تماس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار کرد: برای استفاده از خدمات رومینگ لازم است این امکان از قبل روی سیم‌کارت مشترکان فعال باشد.

او گفت: اپراتور‌ها با فعال‌سازی استفاده از خدمات رومینگ برای همه مشترکان خود این امکان را فراهم کرده‌اند تا پس از خروج مشترک از کشور و دسترسی نداشتن به اپراتور مبدا استفاده از خدمات رومینگ امکان‌پذیر باشد.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: مشترکان با ارسال پیامک g به ۹۹۰۰۰۹ ریز قبض خود را می‌توانند بگیرند و چنین هزینه‌ای را در قبض مشاهده نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی شبکه های اجتماعی خدمات رومینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران در دام پلیس پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستگیری زورگیران بزرگراه صدر. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ گفته: متهمانی که چند روز پیش با سلاح سرد به منظور موبایل قاپی در بزرگراه صدر زورگیری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ بابک نمک شناس میگه: صحنه جرم فردا با حضور متهمان و سردار محمدیان رییس پلیس تهران بزرگ بازسازی میشه.
---
مردم نگران تامین بنزین نباشند. مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در واکنش به انتشار خبری درخصوص تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌های تهران در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم. وی افزود: موجودی سوخت جایگاه‌ها و مخازن ذخیره تکمیل و بنزین به میزان کافی موجود است و مردم نگران تامین سوخت نباشند.
---
مسافران پروازی روز دوشنبه با ۱۹۹ تماس بگیرند. با توجه به شرایط فعلی و پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی و لغو پرواز‌های تعدادی از فرودگاه‌های کشور تا اطلاع بعدی، مسافران پروازی روز دوشنبه برای اطلاع از آخرین وضع پرواز خود و جلوگیری از معطلی، با سامانه ۱۹۹ تماس بگیرند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • اشتباه بعدی با اقدام قوی‌تری پاسخ داده خواهد شد
  • امیرعبداللهیان خطاب به کامرون : هرگونه اشتباه بعدی اسرائیل با اقدام قوی‌تری پاسخ داده خواهد شد
  • ◄ برای اطلاع از وضعیت پروازها با چه شماره هایی تماس بگیریم؟
  • زورگیران در دام پلیس پایتخت
  • امکان تامین نیمی از مصرف برق خانگی با انرژی خورشیدی
  • آمریکا خطاب به اسرائیل: قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حمله ایران، به ما اطلاع دهید