Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی برای برگزاری مراسم عزاداری براساس پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی بدین شرح است:

بسمه تعالی

صلی‌الله علیک یا اباعبدالله‌الحسین(ع)

محرم ۱۴۴۲ هجری قمری در حالی از راه رسید که ویروس منحوس کرونا، چتر خود را بر سر همه دنیا گسترانیده و ایران عزیز ما را نیز متأثر ساخته است، با این وجود مردم متدین و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت(ع) در استان خراسان جنوبی، همنوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط کشور به اقامه عزا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدبیر و درایت ارزنده و برنامه‌ریزی درست هیئات مذهبی و همراهی مردم فهیم این دیار، سبب شد مراسم سوگواری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار شود و جلوه هایی بی نظیر از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان(ع) ترسیم گردد.

اینجانب از ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و وعاظ، پیرغلامان، مداحان، مدیران و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها،تمامی عوامل اجرایی و کلیه سوگواران حسینی که با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، تمکین به قانون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و به حق خوش درخشیدند،تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید که با ادامه این روند نیکو، در کلیه مراسم و برنامه‌های ویژه این ایام تا پایان ماه محرم و صفر، ضمن پاسداشت شعائر اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به حقوق شهروندی و حفظ سلامت آحاد جامعه احترام بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هیات مذهبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"