Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ کناری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: تا زمانی که وضعیت شهرستان قرمز است، مدارس بازگشایی نمی‌شوند.

وی بیان داشت: چنانچه شهرستان بویراحمد به وضعیت سفید برسد، بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام می‌شود.

کناری تصریح کرد: شهرستان بویراحمد به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و الزامی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به شدت افزایش داشته است و با توجه به پر شدن بیمارستان معین کرونای شهر یاسوج، دومین بیمارستان معین کرونا نیز در شهر یاسوج راه اندازی شده و در صورت نیاز بیمارستان صحرایی نیز راه اندازی می‌شود.

تاکنون ۸۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 5013599

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شیوع کرونا تعطیلی مدارس محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آقای فلاح گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.
به گفته وی، در مرحله نخست ۱۰۰۰ کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.
معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند
  • تهدید معلم با لهجه شیرین یزدی؛ فردا مدرسه نیا!
  • سیل در یاسوج یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت