Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران‌خودرو  با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان مشخص شدند. این مراسم در سالن اجتماعات ساپکو برگزار شد و نفرات برگزیده در طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران‌خودرو مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی منتخبان از اینجا قابل مشاهده است.

مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب شده از فردا، (چهارشنبه دوازدهم شهریور) به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه ثبت‌نام اقدام کنند.

مابه‌التفاوت قیمت خودرو نیز در موعد تحویل طبق قیمت روز تحویل محاسبه خواهد شد.

واریز نکردن وجه به منزله انصراف از خرید تلقی شده و نفرات فهرست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو از پنجم تا دهم شهریور به اجرا گذاشته شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش فروش ایران خودرو ایران خودرو خودرو ایران خودرو مشخص شدند قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان