Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور انجمن مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: با توجه به اینکه بنزین سوپر گران است و با نرخ آزاد توزیع می‌شود، مشتری زیادی ندارد، بنابراین جایگاهداران هم تمایلی به تامین آن ندارند.

 

به گزارش «انرژی امروز» از ایلنا، محمد عطاپور با اشاره به کاهش تقاضای بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: به دلیل کاهش تقاضا جایگاه‌دارها رغبتی به دریافت بنزین سوپر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به تبخیر بالا و کاهش تقاضا، جایگاه داران تمایل چندانی به ارائه بنزین سوپر ندارند.

مشاور انجمن مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت با بیان اینکه بنزین سوپر به میزان کافی در اختیار جایگاهداران قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنزین سوپر گران است و با نرخ آزاد توزیع می‌شود، مشتری زیادی ندارد، بنابراین جایگاهداران هم تمایلی به تامین آن ندارند.

 

وی تاکید کرد: در تعطیلات هفته اخیر مصرف بنزین تا حدی افزایش پیدا کرد، اما طبیعی است که به خاطر کرونا میزان مسافرت و مصرف فراورده نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته باشد.

 

عطاپور یادآور شد: مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

برچسب هاانجمن مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین سوپر جایگاه سوخت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بنزین سوپر جایگاه سوخت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو جایگاه های عرضه سوخت بنزین سوپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی