Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@01:59:29 GMT

ضرورت دوگانه سوزی نانوایی های شهرستان گرگان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۴۳۷

ضرورت دوگانه سوزی نانوایی های شهرستان گرگان

یزبی گفت: در آستانه فصل سرما قرار داریم و نیاز است که نسبت به دوگانه سوزی نانوایی ها اقدام شود تا در هنگام بحران با مشکل رو به رو نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت یزبی» صبح امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در جلسه ستاد بحران شهرستان گرگان اظهار کرد: مدیریت بحران یکی از جلسات مهم شهرستانی است که باید مدیران در آن جلسه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گرگان ادامه داد: این جلسات در زمان بحران و بر اساس وظیفه مندی هر سه ماه یکبار برگزار می شود و حضور مدیران در آن الزامی است.

 

یزبی به مصوبات گذشته ستاد بحران اشاره کرد و گفت: معرفی کارشناس رابط دستگاه های اجرایی به مدیریت بحران شهرستان از مصوباتی است که برخی از دستگاه ها به آن اهتمام نداشتند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گرگان ابراز داشت: در آستانه فصل سرما قرار داریم و دستگاه های اجرایی نسبت به دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی در دستگاه های اجرایی اقدام کنند.

 

یزبی ایجاد سیستم برق اضطراری در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: دوگانه سوزی شدن نانوایی ها، ارائه گزارش آتش نشانی از مراکز پرخطر و پاساژ ها و مساجد و غیره، افزایش ارتفاع پل راه آهن در قره تپه از مصوبات گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران ستاد بحران مدیریت بحران دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ ساخته شده روی سیل برگردان غرب تهران برچیده شد


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  علی نصیری اظهار داشت:  پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه های سیلابی غرب تهران بمشار می رفت، با  پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5  و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه به طور کامل برچیده شد.
وی افزود:  با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب‌زدگی و خسارات احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. از این رو پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است. 
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و رواناب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.
وی ادامه داد: پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مکررا برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود.

دیگر خبرها

  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • پارکینگ ساخته شده روی سیل برگردان غرب تهران برچیده شد
  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی شهر تهران
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • تاکید بر مقابله با رودخانه خواری / لزوم به‌روزرسانی نقشه خطرپذیری شهر تهران
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور