Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@16:13:50 GMT

مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۹۹۸

مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس

هافبک طراح تیم فوتبال الدحیل قطر به دلیل مصدومیت امکان همراهى این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادمیلسون جونیور به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله حداقل به مدت یک ماه دور از میادین است و در فاصله کوتاه باقی‌مانده در لیگ قهرمانان آسیا شانس حضور در بازى‌هاى مرحله گروهى این رقابت‌ها از جمله مسابقه حساس برابر پرسپولیس را از دست مى‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس قهرمان لیگ قطر با مهدى بن عطیه مراکشى، رامین رضاییان و دودو، مهاجم برزیلى بازى‌هاى مرحله گروهى را پشت سر مى‌گذارد.

رونمایی رسمی الدحیل از رامین رضاییان + تصاویر

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۳ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۴ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۵ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۶ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۷ امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است ۸ مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم مهمترین اخبار ورزشی تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی نیمی از مجموعه استقلال پس از فینال جام حذفی! امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود/ شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی رادار کاشف‌ــ‌۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا بین تیم‌های رم و میلان با نمایش درخشان شاگردان دنیله ده‌روسی آغاز شد. گل‌های جانلوکا مانچینی و پائولو دیبالا باعث شد که رم تا دقیقه ۲۲ به پیروزی ۲-۰ و برتری ۳-۰ در مجموع برسد.

با این نتیجه امید میلان برای کامبک و صعود به نیمه‌نهایی به چیزی نزدیک به صفر رسید اما سه اتفاق کلیدی در ادامه نیمه اول باعث شد که رم با چالشی بزرگ مواجه شود.

مصدومیت لوکاکو

ستاره بلژیکی خط حمله رم که نقش زیادی بر روی گل دوم داشت، دچار مصدومیت شد. آسیب‌دیدگی او به همان صحنه گل دوم برمی‌گردد که پس از برخورد با بازیکن میلان احساس ناراحتی کرد اما به بازی ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۲۹ بر زمین نشست و درخواست تعویض داد تا تامی آبراهام به جای او وارد بازی شود.

اخراج مهمت زکی چلیک

دو دقیقه پس از تعویض اجباری لوکاکو، رافائل لیائو از سمت چپ در حال تدارک ضدحمله‌ای بود اما چلیک با یک تکل ناشیانه و عجیب او را نقش بر زمین و از حمله میلان جلوگیری کرد. همین باعث شد که داور به سمت او برود و بلافاصله با یک کارت قرمز مستقیم ستاره رم را اخراج کند.

مصدومیت دیبالا

زننده گل دوم هم از بدبیاری‌های نیمه اول تیم ده‌‌روسی در امان نبود. او در دقایق پایانی نیمه اول به سختی راه می‌رفت و نمی‌توانست به راحتی بدود. همین باعث شد که ده‌روسی بر روی ستاره‌اش ریسک نکند و در دقیقه ۴۳ دیه‌گو یورنته را به جای او به زمین بفرستد.

میلان در نیمه اول گلی به ثمر نرساند اما با این اتفاقات غیرمنتظره برای رم، آنها امیدوارند بتوانند در نیمه دوم بازی را به نفع خود برگردانند.

دیگر خبرها

  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی
  • اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تولد دوباره ستاره استقلال بعد از ۶ ماه
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا