Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در سفر به شهرکرد در دیدار با نماینده ولی فقیه استان افزود: ایجاد اشتغال خانگی از مهمترین سیاستها و محور راهبردی برنامه های این نهادحمایتی است.

وی با اشاره به اینکه شغل مادر بودن زنان سرپرست خانوارو همچنین تربیت فرزند در اولویت سیاست این نهاد حمایتی است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال خانگی برای این قشر و کنار فرزندان یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، توانمندسازی و ایجاد درآمد مناسب بارعایت حرمت افراد، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری برای جامعه هدف در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد آمادگی جذب اعتبارات اشتغال خانگی کل کشور را دارد، گفت: از کارفرمایانی که از جامعه هدف برای اشتغال بکارگیری کنند از برنامه های حمایتی است.

بختیاری اظهار داشت: در این راستا به کارفرمایان ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در ماه رمضان امسال ۵۴۰میلیارد ریال کمک مومنانه جمع آوری و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گفته وی،میزان کمکهای مردمی در ماه مبارک رمضان سال‌های گذشته  بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال بود که امسال بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و در راستای کمک به آسیب دیدگان کرونا و افراد زیرپوشش این نهاد این کمکهای افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار با خانواده زیرپوشش کمیته امداد، دیدار با کارکنان، دیدار با استاندار، افتتاح مرکز نیکوکاری، بازید از طرحهای اشتغالزایی از برنامه سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد امام خمینی کشور به استان چهارمحال وبختیاری است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی