Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:47:17 GMT

خرید سرور اختصاصی ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۰۳۵

خرید سرور اختصاصی ایران

در این متن سعی شده، به چندین پرسش پیرامون خرید سرور اختصاصی ایران پاسخ داده شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مبین هاست، در ابتدا باید عنوان کرد که سرور اختصاصی به معنی استفاده از یک سرور متصل به یک شبکه اینترنت قوی به همراه منابع رم، سی پی یو و هارد مشخص به همراه یک سیستم عامل قابل انتخاب و همچنین استفاده از یک یا چند عدد ای پی به همراه استفاده از دسترسی مدیریت سرور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید سرور اختصاصی ایران بهترین پیشنهاد برای میزبانی سایت و همچنین راه اندازی کسب و کارهای جدید مبتنی بر وب می باشد. از جمله مزایای سرور اختصاصی ایران داشتن مناسب ترین پینگ تایم و پایین ترین اختلال و لتنسی می باشد.

همچنین امکان دسترسی فیزیکی به سرور در هر ساعت از شبانه روز از مهمترین ویژگی های استفاده از  Dedicated server Iran  می باشد. حال بر اساس این توضیحات به چندین پرسش در راستای موارد بالا می پردازیم.

سرور اختصاصی ایران در کدام دیتاسنترها قابل ارائه می باشد ؟

در ایران چندین دیتاسنتر جهت کولوکیشن سرور وجود دارد  که هر کدام ویژگی هایی دارند  اما گلچینی از بهترین مراکز داده کشور بدین شرح می باشد .

دیتاسنتر برج میلاد را می توان بهترین و به روزترین دیتاسنتر کشور نامید. در این مرکز داده که در قسمت بالایی برج میلاد قرار دارد در حدود  ۳۵۰ رک فعال وجود دارد.

از نظر دسترسی و تجهیزات شبکه جزو بهترین و بروز ترین مراکز داده می باشد. این مورد قابل ذکر است که شرکت داده پردازی مبین هاست توانسته با در دست داشتن یک اسلایس اختصاصی در این مرکز، اقدام به راه اندازی یک دیتاسنتر ابری جهت میزبانی سرورها و مشترکین خود نماید.

دیتاسنتر زیرساخت دیگر دیتاسنتر حرفه ای کشور می باشد که در دو مرکز امام خمینی و مرکز ال سی تی یا مرکز انقلاب امکان میزبانی سرور ایران را دارد. 

مرکز داده زیرساخت با توجه به اینکه از نظر کولینگ و پاور وضعیت بسیار خوبی دارند و با توجه به قرار گرفتن پهنای باند کشور در این مراکز کیفیت بسیار عالی دارند تنها اشکال در این مراکز کمبود فضا و در نتیجه سرویس دهی محدود می باشد. شرکت مبین هاست در این مراکز نیز ارائه سرویس می کند.

دیتاسنتر پارس آنلاین نیز از دیگر مراکز داده خوب کشور با ابعاد کوچکتر بوده که در دو مرکز آپادانا و مرکز پردیس سرویس دهی می شود.

این مرکز هم از نظر کیفیت سومین دیتاسنتر کشور می باشد . مراکز داده دیگری نظیر تبیان، افرانت، مبین نت و سایر نیز وجود دارند که بر اساس نظر کارشناسی نویسنده اولویت های بعدی می باشند.

قیمت سرور اختصاصی ایران را چه چیز تعیین می کند ؟

قیمت برای خرید سرور مرتبط است با منابع مورد نیاز از جمله تعداد هسته های سی پی یو، میزان فضای رم، همچنین نوع و تعداد هارد دیسک بر روی سرور. به طور مثال سرور با هارد اس اس دی قیمت بالاتری به نسبت سرور با هارد معمولی دارد.

از دیگر موارد می توان به دیتاسنتری که سرور در آن میزبانی میشود اشاره کرد و همچنین پشتیبانی شرکت میزبان نیز از دیگر موارد  تعیین قیمت می باشد. فضای دیتاسنتری مرتبط با مبین هاست امکان ارائه سرور اختصاصی ایران با پورت ده گیگ را دارد.

از چه شرکتی سرور اختصاصی ایران تهیه کنیم؟

این مورد بسته به بودجه و سطح توقع و همچنین آشنایی با سرویس دهندگان تا حدی متفاوت است اما به عنوان یک پیشنهاد می توانیم شرکت داده پردازی مبین را که از سال ۲۰۱۱ در حوزه خدمات میزبانی، سرور اختصاصی ایران و خارج  و سایر خدمات هاستینگ فعالیت می کند را می توان معرفی کرد.

تمام سرورهای استفاده شده در مبین هاست سرورهای بروز با برند اچ پی بوده و همچنین با داشتن تجهیزات با کیفیت و پایدار شبکه سرویس پایدار را برای اپلکیشن های تحت میزبانی خود و همچنین مشترکین خود  ارائه می کنند. در صورتی که نیاز به خرید سرور دارید پیشنهاد می کنیم با بخش فروش مبین هاست تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبین هاست سرور اختصاصی ایران مراکز داده مبین هاست خرید سرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم

دانلود (14.7MB)

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • انانیموس: سرور‌های ارتش رژیم صهیونیستی هک شد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!