Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@03:02:18 GMT

منشور اخلاقی ساخت وساز به شهرداری تاکستان ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۲۷۰

منشور اخلاقی ساخت وساز به شهرداری تاکستان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستانی تاکستان در خصوص علت ابلاغ این منشور گفت: بنا براهمیتی که تامین رفاه وآسایش همه جانبه شهروندان دارا است و از طرفی هم بر اساس تعالیم ارزشمند اسلامی، ارتکاب خواسته وناخواسته رفتارهایی که موجبات تضییع حقوق سایرین ونقض قوانین را فراهم آورد مسئولیت شرعی در پی دارد؛ این طرح با عنوان، منشور اخلاقی رفتاری ساخت وساز شهری تدوین و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص نحوه اجرای این منشور توسط شهرداری ها افزود: با ساز وکارهای پیش بینی شده در آن به آسانی قابلیت اجرا توسط شهرداری ها را خواهد داشت در واقع هنگام صدور پروانه ساختمان، منشور اخلاقی رفتاری ساخت وساز شهری به مالک ومجری ساختمان به صورت کتبی  ابلاغ می شود و در پروانه ساختمان و صدور پایان کار ساختمان منوط به رعایت این اصول اخلاقی ورفتاری است.
دادستانی تاکستان تصریح کرد: محورهای اصلی منشور رفتاری واخلاقی ساخت وساز شامل رفتارهای مربوط به شروع عملیات (تسطیح، خاکبرداری و...)، رفتارهای مربوط به حمل مصالح وتخلیه آن، رفتارهای مربوط به انجام فرایندهای آلاینده محیط (غبار، صدا، ارتعاش و...)، رفتارهای مربوط به انجام اموری که مستلزم استفاده از ساختمان های مجاور خواهد بود، است.

46

کد خبر 1428092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین رفتارهای مربوط ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت